۰

«سلمان فارسی» پرچمدار تشیع علوی و افتخار حقیقی همه اقوام ایرانی است

امام جمعه اهواز با اشاره به توهین رئیس ستاد حسن روحانی در اندیکا به صحابه پیامبر(ص) و امام علی(ع) گفت: حضرت سلمان پرچمدار تشیع علوی و افتخار حقیقی همه قومیت های ایران به ویژه اقوام زاگرس نشین است.
«سلمان فارسی» پرچمدار تشیع علوی و افتخار حقیقی همه اقوام ایرانی است
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما،حجت الاسلام و المسلمین میراحمدرضا حاجتی در گفتگو باخبرنگار رهیاب با اشاره به اینکه سلمان محمدی نقطه اشتراک همه دلدادگان به شعار توحید و ایمان اورندگان به پیامبر خدا است،اظهار داشت: حضرت سلمان پرچمدار تشیع علوی و افتخار حقیقی همه قومیت های ایران به ویژه اقوام زاگرس نشین است.
وی افزود: سلمان محمدی یکی از بزرگترین درس آموخته های مکتب پیامبر (ص) است که بزرگترین درس ایشان استقامت در پای مکتب پیامبر و سفارش پیامبر یعنی ولایت امیرالمؤمنین است.
امام جمعه موقت اهواز عنوان کرد: روایات وارده دروصف شخصیت حضرت سلمان روایتی بینظیر و کم نظیر هستند که توصیف این شخصیت عظیم را درحد عالی بیان می کنند.
وی با بیان اینکه بی تردید حمله به شخصیت الهی سلمان محمدی، حمله به حقانیت اسلام و حمله به آموزه های پیامبر است بیان کرد: این عمل یا از سر جهل و نادانی است ویا عناد با آموزه های اسلامی است که به خدای بزرگ پناه می بریم.
حجة الاسلام حاجتی اظهار داشت: امروز هر شخصی و جریانی که در جهت نادیده گرفتن هویت اسلامی اقوام ایرانی و تمدن ایرانی قدم بردارد و یا در جهت تضعیف اتحاد قومیت ها سخنی بر زبان جاری بکند خواسته یا ناخواسته در جهت رضایت دشمن قدم برداشته و مزدوری دشمن را کرده است.
وی گفت: هتاکی به صحابه بزرگ امیرالمؤمنین، سلمان محمدی را محکوم می کنیم و از مقامات قضایی انتظار پیگیری این مسئله را داریم.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۰
کد مطلب: 439962
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *