۰
فرماندار شهرستان خاش:

افتتاح و بهره برداری از 50 پروژه با اعتباری بالغ بر 160 میلیارد ریال در خاش/ هفته دولت فرصتی مغتنم برای بیان خدمات نظام است

فرماندار شهرستان خاش گفت: در هفته دولت امسال 50 پروژه مختلف عمران شهری و روستایی، خدماتی، کشاورزی، دامداری، برق رسانی، آموزشی، بهداشتی و غیره در بخش های مرکزی، نوک آباد و ایرندگان و سایر نقاط شهر با اعتباری بالغ بر 160 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.
افتتاح و بهره برداری از 50 پروژه با اعتباری بالغ بر 160 میلیارد ریال در خاش/  هفته دولت فرصتی مغتنم برای بیان خدمات نظام است
محمداکبر چاکرزهی در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با بیان اینکه سربلندی ایران وابسته به اثبات کارآمدی نظام است، اظهار کرد: هفته دولت فرصتی  بسیار خوبی جهت پاسداشت و معرفی خدمات و دستاوردهای نظام برای مردم ایران اسلامی است.
 
وی بیان کرد: و مدیران لایق، کاردان، دیندار و امین نظام جمهوری اسلامی ایران همواره با مجاهدت مستمر در جهت تحقق آرمان‎های والا و ارزشمند امام خمینی(ره) و رهنمودهای رهبر انقلاب کوشش می کنند.
 
چاکرزهی با اشاره به پرورژه های هفته دولت در شهرستان خاش، افزود:  تعداد 50 پروژه عمران شهری و روستایی، خدماتی، کشاورزی، دامداری، برق رسانی، آموزشی، بهداشتی و غیره در نقاط مختلف این شهرستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.
 
وی با بیان اینکه جهت اجرای این پروژه ها افزون بر 160 میلیارد ریال هزینه شده است، گفت: با بهره برداری از این طرحها بیش از 15 هزار خانوار شهرستان خاش از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره مند می شوند.
 
چاکرزهی برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب، تجلیل از کارکنان نمونه دولت، دیدار با خانواده معظم شاهد و ایثارگر، غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهیدان، برگزاری همایش پیاده روی و اجرای مسابقات فرهنگی و ورزشی را از جمله برنامه های گرامی داشت هفته دولت در شهرستان خاش بر شمرد.
 
وی با بیان اینکه در حدود چهار دهه از عمر نظام اسلامی طرحهای بزرگی برای مردم منطقه کار شده است،: اقدامات مسئولان سخت کوش در نظام اسلامی سبب ارتقای شاخص های خدمات و رفع مشکلات مردم در ابعاد مختلف شده است.
 
چاکرزهی اذعان کرد: شهیدان رجایی و باهنر دو اسوه و یار امام و انقلاب هستند و این دو شهید گرانقدر اخلاص در عمل را سرلوحه کار خود قرار دادند و با همین کار نام خود را در تاریخ ایران اسلامی جاودان کردند.
 
فرماندار شهرستان خاش با بیان اینکه مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی شهرستان خاش باید  اقدامات انجام شده را به مردم اطلاع رسانی کنند، ادامه داد: تعامل مسئولان با رسانه ها بسیار مهم است و لذا هفته دولت فرصتی مغتنم برای تبیین و تشریح برنامه های دولت مردان است.
 
وی‌ با بیان اینکه ساده زیستی، روحیه خستگی‌ناپذیر کار و تلاش، استکبارستیزی و ولایت‌پذیری را از مهم‌ترین ویژگی‌های شهیدان رجایی و باهنر است، اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر در برابر جبهه نفاق و استکبار ایستادگی کردند و در این مقطع حساس نیز باید با همان روحیه با شهدا تجدید میثاق کنیم تا انقلاب همچنان مسیر پیشرونده خود را ادامه دهد.
 
انتهای پیام/
يکشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب: 441033
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *