۰
امام جمعه و خطيب نماز عيد قربان اهل سنت خاش:

عيد قربان؛ عيد آزادي انسان از هواهاي نفس و شیطان است/ مردم باید قدردان خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران باشند

امام جمعه و خطيب نماز عيد قربان اهل سنت شهرستان خاش گفت: عيد قربان؛ عيد آزادي انسان از هواهاي نفس و شیطان است و در این عید باید همه مسلمانان یکدیگر را ببخشند و طلب حلالیت از یکدیگر بخواهند.
عيد قربان؛ عيد آزادي انسان از هواهاي نفس و شیطان است/ مردم باید قدردان خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران باشند
به گزارش تفتان ما، مولوي محمدعلي شهنوازي در خطبه هاي نماز عيدقربان که در محل عیدگاه اهل سنت(سه راهی) برگزار شد، با تبریک عید قربان، اظهار کرد: عید سعید قربان روز توبه و بخشش است و در این روز همه درهای رحمت پروردگار متعال به روی بندگان باز می شود و بهترین فرصت برای ارتباط و نزدیکی به معبود است.
 
وی بیان کرد: عید قربان روز سرور و شادی مسلمانان است و برای قربانی باید سن گاو و گاو میش دو سال، شتر پنج سال و سن گوسفند نباید کمتر از یک سال باشد و اگر بره ای سنش کمتر از یکسال باشد ولی بیننده گمان کند که آن یکساله است قربانی کردن آن جایز است.
 

 
مولوي شهنوازي با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران خدمات بسیاری را به مردم این منطقه ارائه کرده است، اذعان کرد: شما نمازگزاران بايد همیشه تقواي الهي را سرلوحه كار خود قرار دهيد و پروردگار متعال پس از آفرینش و خلقت انسان اراده کرده است بندگانش به جایگاه والای انسانی در دنیا دست یابند و برای این مسئله مقرراتی را صادر فرمود تا انسان آن را به‌جای آورد.
 
وی با اشاره به پیام های رهبر انقلاب در موسم حج، اظهار كرد: رهبر انقلاب همواره در پيام هاي خود در موسم حج اساس را بر وحدت و اتحاد مي گذارند و همیشه بر وحدت و اتحاد ميان شيعه و سني تاكيد ميكنند و اين استکبار جهانی است كه وحدت و اتحاد مسلمانان را برهم ميزند و درصدد ايجاد شكاف و اختلاف بين آنها است.
 
انتهاي پيام/
جمعه ۱۰ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۹
کد مطلب: 441113
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *