۰
وحشت تردد در جاده هاي "مرگ" سيستان و بلوچستان؛

جان مردم؛ قربانی بی‌تدبیری مسئولان در جاده هاي غير استاندار سيستان و بلوچستان/ كشته و مجروح شدن ۹ نفر در حوادث ترافيكي عيد قربان در خاش + تصاوير

توسعه راههای سيستان و بلوچستان همواره در صدر مطالبات و درخواست هاي مردم اين منطقه است، چرا که آمار کشته ها و زخمی ها در محورهای مواصلاتی روز به روز افزايش پيدا مي كند و این در حالی است که وعده ها در خصوص استانداردسازي محورهاي مواصلاتي اين استان همچنان ادامه دارد و روزانه بسياري از هموطنان به دلیل نبود استانداردهای فنی مناسب و انحراف خودروها در جاده هاي مرگ اين استان قرباني به تدبيري مسئولان مي شوند.
جان مردم؛ قربانی بی‌تدبیری مسئولان در جاده هاي غير استاندار سيستان و بلوچستان/ كشته و مجروح شدن ۹ نفر در حوادث ترافيكي عيد قربان در خاش + تصاوير
عليرضا سرگزي مسئول فوريت هاي پزشكي شهرستان خاش در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: بر اثر برخورد يك دستگاه پرايد با گارديل در محور خاش به زاهدان در اثر شدت ضربات وارده راننده در دم جان خود را از دست داد و سه تن از سرنشينان اين خودرو مجروح شدند.
 
وي با بيان اينكه در این حادثه بلافاصله نیروهای امداد و نجات اورژانس جاده‌ای خاش  به محل حادثه اعزام شدند، تصريح كرد: 2 آمبولانس اورژانس خاش مجروحين را به بيمارستان امام خميني(ره) خاش منتقل كردند كه حال مصدومين وخيم گزارش شده است.
 
سرگزي همچنين از حادثه ديگري خبر داد و گفت: متاسفانه در روز عيد قربان، براثر برخورد يك دستگاه خودروي سمند با كاميون در محور خاش به زاهدان راننده خودروي سمند در سر صحنه جان باخت و دو تن از سرنشينان اين خودرو نيز مجروح شدند.
 
وي افزود: در اين حادثه يك آمبولانس اورژانس به محل اعزام و مجروحين را به بيمارستان منتقل كرد.
 
سرگزي بيان كرد: بنابر اعلام پليس، علت اين حادثه بی توجهی راننده خودروی سمند در رعایت  حق تقدم و تخطی راننده کامیون از سرعت مطمئنه بوده است.
 
مسئول فوریت های پزشکی شهرستان خاش از حادثه ديگري خبر داد و اذعان كرد: يك دستگاه تانكر سوخت در محور خاش به سراوان طعمه حريق شد كه خوشبختانه در اين حادثه راننده اين تانكر جان سالم به در برد و دو سرنشين اين تانكر مجروح شدند.
 
سرگزي اظهار كرد: نيروهاي امداد و نجات اورژانس شهرستان خاش در هر ساعت از شبانه روز هميشه در جهت خدمات رساني به حادثه ديدگان در كمترين زمان ممكن در محل وقوع حادثه حاضر مي شوند و درمان هاي اوليه را انجام و مصدومين را به مراكز درماني منتقل مي كنند.
 

.

.

.

انتهاي پيام/
شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۵
کد مطلب: 441116
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *