۰
امام جمعه شهرستان خاش:

غدیر خم بزرگترین واقعه تاریخ اسلام است/ برگزاري مراسمات و جشن هاي مختلف عيد غدير در سطح شهر خاش

امام جمعه شهرستان خاش گفت: غدیر خم بزرگترین واقعه تاریخ اسلام است و اين عيد از اهميت بسزايي برخوردار است.
غدیر خم بزرگترین واقعه تاریخ اسلام است/ برگزاري مراسمات و جشن هاي مختلف عيد غدير در سطح شهر خاش
حجت الاسلام غلامرضا دهقان در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: اگر پيامبر اكرم(ص) عيد غدير را افضل اعياد امت مي داند بدون شك به دليل اهمیت این روز بزرگ است که طی آن حجت از جانب حق بر امت تمام شد.
وي با بيان اينكه عید قربان تا غدیر دهه امامت و ولایت نام‌گذاری شده است، تصريح كرد: هر شخصي كه قلبش از عشق به حضرت علي(ع) می تپد  بدون شك در راه ولایت قرار می‌گیرد.
 
حجت الاسلام دهقان با اشاره به مراسمات ويژه عيد غدير خم در شهرستان خاش، گفت: مراسم جشن عيد غديرخم روز جمعه 17 شهريور بعد از نماز مغرب و عشاء با مولودي خواني برادر احمد پيونديان (دعوتي از مشهد) در محل حسينيه صاحب الزمان(عج) برگزار خواهد شد.
 
وي با بيان اينكه به مناسبت عيد غديرخم مراسمات مختلف ديگري نيز در شهرستان خاش برنامه ريزي شده است، افزود: ديدار با خانواده هاي سادات شهرستان، برپايي ايستگاه هاي صلواتي در سطح شهر و برپايي نمايشگاه غدير و غرفه هاي واقعه غدير از ساعت 17 الي 22 هر روز در محل حسينيه صاحب الزمان(عج) انجام مي شود.
 
امام جمعه شهرستان خاش با اشاره به جایگاه ولایت در جامعه، اذعان كرد: ولایت بالاترین نعمت است و این امامت است که تعیین می‌کند در مسیر چه راهی و چگونه زندگی کنیم.
 
وي اظهار كرد: قرآن کریم نقل می‌کند که جریان امامت یک جریان تداوم‌دار و مستمر است که به‌صورت مرتب در دو سوی حق و باطل حرکت می‌کند، پشت سر هر کسی که حرکت کنیم فردای قیامت پشت سر او حرکت می‌کنیم و شایستگی ما به همان امام است که پشت سر او حرکت می‌کنیم.
 
انتهاي پيام/
جمعه ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۷
کد مطلب: 441249
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *