۰
در آغازین روزهای سال تحصیلی جدید

توزيع ۹۰۰ بسته لوازم التحرير بين دانش آموزان نيازمند روستاهای محروم شهرستان خاش + تصاویر

مدیرعامل کارخانه سیمان خاش از توزيع 900 بسته لوازم التحرير و نوشت افزار بين دانش آموزان نيازمند روستاهای محروم این شهرستان خبر داد.
توزيع ۹۰۰ بسته لوازم التحرير بين دانش آموزان نيازمند روستاهای محروم شهرستان خاش + تصاویر
خسرو جامعی در حاشيه توزيع لوازم التحريرو نوشت افزار بين دانش آموزان نيازمند و بي بضاعت شهرستان خاش، در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با بيان اينكه هدف از اين اقدامات تهيه نوشت افزار و لوازم التحرير دانش آموزان نيازمند است، اظهار كرد: تمامي هزينه اين بسته هاي حمايتي توسط کارخانه سیمان خاش تامين شده تا دانش آموزي به دليل نداشتن نوشت افزار از رفتن به مدرسه محروم نماند و بتواند به راحتي و بدون دغدغه تحصيل كند.
 
وی خاطرنشان كرد: بيش از 900 بسته نوشت افزار شامل كيف، مداد، پاك كن، دفتر، خودكار و ديگر نوشت افزار بين دانش‌آموزان نیازمند 6 مدرسه شهرستان خاش توزيع شده است.
 
جامعی بیان کرد: اين اقدام براي چندين بار در سال های اخیر در اين شهرستان انجام شده كه خوشبختانه با اين اقدام نوع دوستانه و خداپسندانه غنچه خنده بر لبهايي افراد نيازمند نشست و اين اقدام بارقه اي از اميد و آرزو در دل مردم نيازمند ايجاد كرد.
 

 
وي با بيان اينكه رفع نيازهاي اقشار بي بضاعت و نيازمند از اهداف اصلي توزيع بسته هاي نوشت افزار است، تصريح كرد: بي ترديد ياري نيازمندان؛ اتحاد، همدلي و وحدت را در كشور دوچندان مي كند.
 
مدیرعامل کارخانه سیمان خاش گفت: رسيدگي به امورات نيازمندان همواره از تاكيدات رهبر معظم انقلاب اسلامي و دين اسلام بوده و رفع مشكلات فقرا و نيازمندان بايد همواره در دستور كار مسئولان نظام باشند.
 

 
وي بيان كرد: استعدادها و ظرفيت هاي نهفته اي در جوانان و دانش آموزان اين مرز و بوم است كه بي ترديد با نبود امكانات و تجهيزات شكوفا نخواهد شد و بايد با حمايت از اين قشر نيازمند باعث شكوفايي و رشد استعدادهاي درخشان آنها شويم.
 
جامعی با بيان اينكه رسانه هاي جمعي جهت نهادينه كردن فرهنگ احسان و نيكوكاري نقش مهمي دارند، اذعان کرد: رسانه ها اعم از مكتوب، مجازي و ملي بايد مردم را براي كمك و ياري رساندن به نيازمندان و مستضعفان تشويق و ترعيب و اين فرهنگ را در كشور نهادينه كند.
 

 
وي اظهار كرد: كمك به مستضعفان و فقرا علاوه بر تقويت روحيه ايثار و فداكاري، سبب جلب رضايت خداوند مي شود و از راهكارهاي اساسي جهت شاد زيستن و  با نشاط زندگي كردن است.
 

.

.

.

.

.

.

.

انتهای پیام/
دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۴۳
کد مطلب: 441446
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *