۰
کارشناس ارشد مسائل سیاسی و استاد دانشگاه شهرستان خاش:

ملت ایران دشمن شناس بوده و هرگز به آمریکا اعتماد نمی کند/ بهترین راهکار مقابله با نفوذ دشمن بصیرت‌افزایی و افشاگری است

کارشناس ارشد مسائل سیاسی و استاد دانشگاه شهرستان خاش گفت: ملت ایران دشمن شناس بوده و هرگز به آمریکا اعتماد نمی کند و دشمن‌شناسی امام خمینی(ره) یک شاخصه انقلابی بود.
ملت ایران دشمن شناس بوده و هرگز به آمریکا اعتماد نمی کند/ بهترین راهکار مقابله با نفوذ دشمن بصیرت‌افزایی و افشاگری است
بصیراحمد سالارزهی در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با بیان اینکه باید ملت و خصوصاً قشر جوان جامعه دشمن را بشناسند، اظهار کرد: اساسی ترین و تنها هدف دشمنان و دنیای استکبار از نفوذ، تسلیم کردن و تغییر ماهیت ها و باورها است.
 
وی با بیان اینکه دشمن شناسی و بصیرت از مهمترین نیازهای امروز جامعه است، گفت: بصیرت، دشمن شناسی، جریان شناسی، تهاجم و شبیخون فرهنگی از راه جنگ نرم، ماهواره ها، فضای مجازی، ترور شخصیت ها، تحریم ها و نفوذ از مهمترین برنامه های دشمنان برای مقابله با ایران است که باید همه ملت در این جهت هوشیار و بیدار باشند و نقشه های شوم و ننگین دشمنان را خنثی و نقش بر آب کنند.
 
سالارزهی با بیان اینکه مردم باید با دشمن شناسی اجازه نفوذ و سوء استفاده دشمنان را ندهند، تصریح کرد: بصیرت، هوشیاری و دشمن شناسی به موقع و فریب های شعارهای دشمن را نخوردن مهمترین راه های جلوگیری از نفوذ فرهنگی و سیاسی دشمنان نظام است.
 
وی خاطرنشان کرد: باید جوانان این عصر و زمان دشمن را به خوبی بشناسند و قطعاً هیچ شبکه ای در دنیا ایجاد و راه اندازی نمی شود مگر برای جنگ و لذا باید جوانان با تکیه بر پروردگار متعال و انجام واجبات دینی در برابر این جنگ نابرابر مقاومت کنیم.
 
این کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: امام خمینی(ره) و نقش و جایگاه مردم مهمترین و اساسی ترین عامل مصنویت انقلاب اسلامی از انحرافات و جلوگیری از نفوذ فرهنگی و سیاسی است.
 
وی با بیان اینکه اشاعه فرهنگ بدحجابی در جامعه از مولفه‌های نفوذ فرهنگی دشمنان اسلام است، افزود: در جامعه امروز متاسفانه بدحجابی و بی‌حجابی در محافل عمومی در بازار و خیابان در حال توسعه است و این نیز یکی از مهمترین مسائل عینی نفوذ دشمن است.
 
سالارزهی با بیان اینکه در دوران هشت سال جنگ تحمیلی رزمندگان هرگز اجازه اجازه نفوذ فیزیکی را به دشمن ندادند، تصریح کرد: دشمنان در حال حاضر در قالب جنگ نرم و با ابزار امواج ماهواره های ضد ایرانی و اسلامی جهت تخریب بنیان خانواده و ریشه کن کردن انقلاب سعی و تلاش می کنند و امروزه شاهد هستیم که میدان دشمن به درون خانه های مسلمانان راه یافته که رهبر انقلاب نیز از آن به عنوان ناتو فرهنگی یاد کرده اند.
 
وی اذعان کرد: دشمنان در اتاق های فکر خود برای نفوذ به ایران اسلامی نقشه طراحی می کنند اما با هوشیاری و بصیرت مردم و بیانات مقتدرانه رهبر انقلاب اسلامی همواره این نقشه ها خنثی و نقش بر آب می شود.
 
این استاد دانشگاه های شهرستان خاش اظهار کرد: بهترین و اساسی ترین راهکار مقابله با پروژه نفوذ داشتن بصیرت، بصیرت افزایی و افشاگری به آحاد مردم جامعهاست و هوشمندی مسئولان جهت جلوگیری و مقابله از منفذهای نفوذ بسیار حائز اهمیت است.
 
انتهای پیام/
دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب: 441448
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *