۰
شهردار خاش:

آتش نشانان فرشته نجات و امدادگران فداکار هستند/ آتش نشانان سخت کوش در خاش تجلیل شدند + تصاویر

شهردار خاش گفت:آتش نشانان فرشته نجات و امدادگران فداکار هستند و خدمت در آتش نشانی صرفا” یک شغل و حرفه نیست بلکه سعادتی بزرگ برای عاشقان کمک رسانی به مردم است. آت
 آتش نشانان فرشته نجات و امدادگران فداکار هستند/ آتش نشانان سخت کوش در خاش تجلیل شدند + تصاویر
به گزارش  تفتان ما ، عبدالمجید تمندانی شهردار خاش در حاشیه برگزاری آیین تحلیل از آتش نشانان ضمن ارائه آمار کلی حریق در طول یک ساله و تقدیر از عملکرد عوامل آتش نشانی شهر خاش در جهت ایفای نقش و کمک به اقشار جامعه، اظهار کرد: آمار امداد و نجات بی شمار بوده و در نهایت توانسته ایم در حوزه آموزش شهروندی را به نسبت سال قبل۶۰ درصد افزایش دهیم که این اقدام در کاهش خسارتها تاثیرگذار بوده است.
 
وی با تبریک این روز به آتش نشانان  فداکار گفت: این قشر سخت کوش در تمامی ساعات شبانه روز برای ایفای نقش خالصانه و مخلصانه خود با جان و دل به مردم خدمت می کنند که کار بزرگ آنان بهترین شاخص ایثارگری بوده و این فداکاری و ایثار کمتر از مقام بلند شهادت نیست.

تمندانی ادامه داد: نظر به این که محدوده کاری آتش نشانان را داخل شهر خاش تعریف و نیز کلیه ی بخش نامه های ارسالی برای این ارگان حوضه شهری اعلام شده لذا با وجود این امر برای پوشش محورهای بین شهری و حتی روستاهای اطراف نیز اقدام به عمل می کنند.
 
شهردار خاش در ادامه مرمت و بهسازی ساختمان آتش نشانی و ایجاد فضای ورزشی مناسب جهت آتش نشانان را از موارد مثبت مدیریت شهری دانست و افزود: طبق درخواست آتش نشانی برای نیازهای این واحد خوشبختانه تعدادی از خواسته های آنان تامین و تا مدت زمان کوتاهی تقاضا های دیگر را نیز بر آورده خواهیم کرد.

در پايان اين مراسم تعدادي از نیروهای پرتوان آتش نشان با انجام حركات نمايشي گوشه ای از توانمندی آتش نشانان را به نمایش گذاشتند و از آتش نشانان سخت کوش تقدیر به عمل آمد و طبق روال سالهای گذشته رژه ماشین آلات در شهر برای شهروندان جالب و دیدنی بود.
 
آتشنشانان خاش نیز با حضور در مزار شهدای گمنام و با انجام مراسم غبار روبی مزار شهدا با آرمان های بلند شهیدان تجدید پیمان کردند.

.

.

.

 
.

 
.

 
.

 
انتهای پیام/
جمعه ۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۵۷
کد مطلب: 441512
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *