۰
در راستاي استعداديابي جوانان؛

راه اندازي نخستین باشگاه استاندارد تیراندازی اهداف پروازی سيستان و بلوچستان در شهرستان خاش/ راه اندازي اين باشگاه نقش بسزايي در كاهش آسيب هاي اجتماعي دارد

دبیر هیئت تیراندازی شهرستان خاش گفت: به زودي نخستین باشگاه استاندارد تیراندازی اهداف پروازی سيستان و بلوچستان در اين شهرستان راه اندازي مي شود.
راه اندازي نخستین باشگاه استاندارد تیراندازی اهداف پروازی سيستان و بلوچستان در شهرستان خاش/  راه اندازي اين باشگاه نقش بسزايي در كاهش آسيب هاي اجتماعي دارد
ابراهیم گرگیچ مقدم در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: پروژه ساخت سالن تيراندازي اهداف پروازي(تراپ) شهرستان خاش با مشارکت بخش خصوصی و اعتبار ۳۰ میلیارد ریال و در زمینی به مساحت ۳۰ هکتار در حال احداث است.
 
وي گفت: اين سايت تيراندازي شامل زمین تیراندازی تراپ، سالن تیراندازی، رستوران و کافی شاپ، مجموعه پینت بال و محوطه تفریحی است.
 
گرگيچ مقدم با بيان اينكه هدف بلند مدت ما فرهنگسازی برای رشته ورزشی تيراندازي است، افزود: شناساندن رشته تيراندازي به عموم مردم، آموزش دادن و شناسایی استعدادهای نهفته که می تواند در این حوزه ورزشی افتخار آفرین باشند از ساير اهداف راه اندازي اين سايت ورزشي است.
 
وي بيان كرد: امکانات آموزش به علاقمندان در این سایت وجود دارد و اسلحه و فشنگ مخصوص در اختیار علاقمندان قرار می گیرد و فقط هزینه فشنگ از مراجعه کننده دریافت می شود.
 
دبیر هیئت تیراندازی شهرستان خاش افزود: آمادگی داریم برای ادارات و ارگانهای دولتی مسابقه برگزار کنیم و یا برای آموزش پرسنل قرارداد ببندیم.
 
وي گفت: پذیرای علاقمندان به ورزش تیراندازی به اهداف پروازی هستیم و از افرادي که مشغول به شکار حیوانات هستند تقاضا داريم اين كار را كنار بگذارند و به این ورزش مهیج روی آورند.
 
گرگيچ مقدم ادامه داد: تشویق دارندگان سلاح برای تمرین، جلوگیری از تخریب محیط زیست و انقراض حیات وحش در منطقه، شناسایی، جذب، پرورش استعدادها و معرفی به مسابقات کشوری و برون مرزی از دیگر اهداف راه‌اندازی این باشگاه تیراندازی است.
 
وی با بيان اينكه این سایت ورزشي کمک بسيار خوبی برای تیراندازی استان سيستان و بلوچستان است، تصريح كرد: تیراندازان شهرستان خاش تاکنون مکان مناسبی نداشته اند و این مکان خانه ای امن برای آنان است.
 
دبیر هیئت تیراندازی شهرستان خاش افزود: افتتاح این سایت می تواند رشد و توسعه ورزش تیراندازی را در استان تضمین کند و جایگاه خوبی برای پرورش نخبه های تیراندازی باشد.
 
وي همچنين با اشاره به ديدار رئيس هيئت تيراندازي شهرستان خاش با "دادگر" رئیس فدراسیون تیراندازی، گفت: در این دیدار نیازهای شهرستان خاش در خصوص تجهیز و راه اندازی سایت تیراندازی " اهداف پروازی تراپ" بحث و تبادل نظر شد.
 
گرگيچ مقدم بيان کرد: تلاش برای جذب اعتبارات لازم و نیز تجهیز سالن تیراندازی اهداف پروازی تراپ و اقدام موثر برای راه اندازی آن از مهمترین محورهای بحث بین طرفین بود که قولهای مساعد از سوی رئیس فدراسیون تیراندازی کشور برای تامین بخشی از نیازها داده شد.
 
وي از كسب مقام سوم شهرستان خاش در مسابقات اخير تیراندازی اهداف پروازی تراپ استانی خبر داد و افزود: یک سری مسابقات تیراندازی اهداف پروازی تراپ استاني با حضور 9 تيم و بيش از  200 شركت كننده آزاد از سراسر استان به میزبانی شهرستان قصرقند در محل چمن طبیعی توکل برگزار شد.
 
گرگيچ مقدم اذعان كرد: پس از رقابت سخت و نفس گیر در کنار رفاقت و اخلاق مداری در طی دو با نظارت و همراهی رئیس و دبیر هیات تیراندازی استان با شور و شوق خاصی به پایان رسید.
 
وي اظهار كرد: در پايان اين مسابقات تيم قصرقند مقام نخست و تيم هاي شهرستان هاي سرباز و خاش به ترتيب مقام هاي دوم و سوم و کیوان کیانی، حمید کریمی و پسند شهنوازی در رتبه بندي انفرادي مقام هاي اول تا سوم را كسب كردند.
 
انتهای پیام/
سه شنبه ۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب: 441891
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *