۰

طرح مهارت‌آموزی در محیط کار واقعی در فنی و حرفه‌ای چابهار اجرایی شد

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای برادران چابهار از فعالیت کارآموزان این مرکز در رشته موتورهای دیزلی دریایی خبر داد.
 طرح مهارت‌آموزی در محیط کار واقعی در فنی و حرفه‌ای چابهار اجرایی شد
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،در طرح مهارت‌آموزی در محیط کار واقعی، به کارآموزان، آموزش‌های مرتبط شغلی ارائه می‌شود و این موضوع باعث ایجاد اشتغال پایدار خواهد شدو نیز یجاد انگیزه کارآفرینی و کسب و کار در مهارت‌آموختگان، ارتقاء اخلاق و صلاحیت حرفه‌ای و افزایش قابلیت جذب و اشتغال آنها از جمله اهداف کارآموزی در محیط واقعی کار است.
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای برادران چابهار افزود: مهم‌ترین رسالت فنی و حرفه‌ای، بر اساس قانون، مهارت‌آموزی برای افراد فاقد مهارت و افراد شاغلی است که درصدد ارتقاء مهارت هستند در همین راستا کار آموزان مرکز آموزش فنی و حرفه ای چابهار در رشته موتور های دیزلی دریایی با حظور مربی مربوطه در یکی از تعمیر گاه های واقع در سطح شهر حاضر شده و از نزدیک با نحو تعمیرات در بازار آشنا شدند.
وی تصریح کرد: در بحث اشتغال که مهم‌ترین نیاز جوانان است عناصر زیادی کنار هم قرار میگیرند تا یک شغل ایجاد شود که یکی از آنها کارآموزی در محیط واقعی کار است.
وی گفت: این نوع کارآموزی کیفیت آموزشها را بالاتر برده و بر ایجاد انگیزه و اشتیاق کارآموزان می افزاید چرا که افراد با صاحبان مشاغل آشنا شده و از درآمد زایی و رضایت شغلی آنها اطلاعات لازمه را کسب می نمایند .
انتهای پیام/
شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۹
کد مطلب: 441950
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *