۰
فرمانده سپاه خاش:

حجاب حضرت رقیه (س) الگویی برای دختران جامعه اسلامی است/ حفظ عفاف و عفت پیام حضرت رقیه (س) در عاشورا بود

فرمانده سپاه شهرستان خاش گفت: حجاب حضرت رقیه (س) الگویی برای دختران جامعه اسلامی است و لذا بايد همه بانوان به اين مسئله مهم توجه ويژه داشته باشند.
حجاب حضرت رقیه (س) الگویی برای دختران جامعه اسلامی است/ حفظ عفاف و عفت پیام حضرت رقیه (س) در عاشورا بود
به گزارش تفتان ما، سرهنگ پاسدار حسن فضلي در مراسم همايش سه ساله هاي حسيني كه در كانون فرهنگي اجتماعي سپاه برگزار شد، با بيان اينكه عاشورا سراسر درس است، اظهار كرد: سالروز شهادت حضرت رقیه(س) نیز درسی برای آزاد مردان و زنان دنیا است كه بدانند ایستادن چیست و پیام شهادت این سه ساله امام چه می تواند باشد.
 
وي ادامه داد: درسی که امروز باید از مقاومت آن حضرت در مقابل ظالمان در خرابه شام گرفت، این است که حجاب و عفاف تا آخرین لحظه زندگی جزئی جدا نشدنی از فرهنگ حسینی است و  حتی تا پای جان و امروز زنان و دختران ما باید از رقیه(س) الگو بپذیرند.
 
سرهنگ پاسدار فضلي بيان كرد: وقایع عاشورا و لحظات جان فرسا و جگرسوز صحرای کربلا و اهل بیت امام حسین (ع) واقعه دردناک و رنج های خانواده و فرزندان خردسال امام حسین (ع) از اسفناک ترین وقایع تاریخ است.
 
وي اذعان كرد: پس از واقعه کربلا حتی به دختر 3 ساله امام حسين(ع) رحم نکردند و رنج های فراوانی را متحمل این خانواده سراسر نور کردند.
 
فرمانده سپاه شهرستان خاش اظهار كرد: تمامي مردم و به ويژه مسئولین بايد به عنوان پرچمداران دولت اسلامی در جهت اهداف و پیام عاشورا گام بردارند و اگر کسی کوچکترین تخطی در این راه کند باید بداند که در مقابل پرچم اسلام و خون های پاک ریخته شده در این راه ایستاده است .
 
اين مراسم با حضور گسترده و بي نظير بانوان به همراه فرزندان خردسال خود برگزار شد و در حاشيه اين همايش نيز كودكان به اجراي سرود و نمايش پرداختند.
 
انتهاي پيام/
چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۴
کد مطلب: 442036
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *