۰

۱۳ آبان روز تجلی قدرت خدا در زمین‌گیر کردن آمریکا بود/ آمریکا مجسمه استکبار و نماد استبداد و زورگویی است

امام جمعه اهل سنت مسجد حنفاء شهرستان خاش گفت: 13 آبان روز تجلی قدرت خدا در زمین‌گیر کردن آمریکا بود و بايد همه آحاد مردم در راهپيمايي اين روز حضوري دشمن شكن داشته باشند.
۱۳ آبان روز تجلی قدرت خدا در زمین‌گیر کردن آمریکا بود/  آمریکا مجسمه استکبار و نماد استبداد و زورگویی است
مولوي عبدالستار حسين زهي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با بيان اينكه در روز 13 آبان بايد پاسخ محكم و دندان شكني به ياوه گويي هاي ترامپ بدهيم، اظهار كرد: بهترین راه ایستادگی در مقابل سخنان پوچ، تحریم ها و بداندیشی آمریکا سرلوحه قرار دادن سخنان  مقام معظم رهبری است.
 
وي با اشاره به شهيد فهميده، بيان كرد: بزرگی  کار شهید فهمیده به حدی بالا است که این شهید بزرگوار با روحیه‌ ی بالای خود کاری کرد که به‌اندازه یک مرد عاقل و بالغ بود و شهید فهمیده همه راه را در معرفت  یک‌ شبه طی کرد.
 
مولوي حسين زهي بیان کرد: وابستگی های حرکت بزرگ شهید فهمیده‌، در بزرگی  شهدای مدافع حرم و شهید حججی‌ها در جبهه مقاومت و دفاع از اسلام و نظام جمهوری  و آرمان‌های امام خمینی(ره)، شهدا و پیروی از مقاصد مقام معظم رهبری خود را نشان داد.
 
وي خاطرنشان كرد: روز 13 آبان به خاطر سه رویداد که در آن اتفاق افتاده به روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است.
 
امام جمعه اهل سنت مسجد حنفاء شهرستان خاش با دعوت از عموم مردم براي حضور دشمن شكن در راهپيمايي 13 آبان، اذعان كرد:  راهپیمایی 13 آبان فقط به دانش آموزان و دانشجویان مختص نمیشود بلکه همه مردم با هر نوع سلیقه ای باید نسبت به سال های گذشته خیلی پرشورتر و متحدتر وباصلابت تردر آن مشارکت کنند.
 
وي اظهار كرد: اگر به تاریخ انقلاب اسلامی کشورمان  در سال های قبل از انقلاب تا به امروز دقیق نگاه کنیم همه جا شاهد دشمنی ها و جنایات آمریکا علیه انقلاب اسلامی و مردم ایران هستیم.
 
انتهای پیام/
جمعه ۱۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۴
کد مطلب: 442196
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *