۰

78 مدرک مربیگری پرورش اندام در سیستان و بلوچستان صادر شد

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: 78 پرورش اندام کار استان مدرک مربیگری درجه سه دریافت کردند.
78 مدرک مربیگری پرورش اندام در سیستان و بلوچستان صادر شد
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،در راستای ارتقای سطح رشته پرورش اندام  و اهمیت تمرین صحیح ورزشکاران برای جلوگیری از آسیب های احتمالی این ورزش در استان با همانگی های فدراسیون دوره مربیگری درجه سه این رشته در زاهدان  برگزار شد.
وی با بیان اینکه در این دوره حدود 100 ورزشکار استان مشارکت داشتند افزود : این میزان استقبال حتی برای فدراسیون نیز تعجب برانگیز بود، در نهایت مدرک مربیگری برای 78 نفر از شرکت کنندگان صادر شد، به طور قطع این تعداد مربی آموزش دیده می توانند در توسعه و ارتقای ورزش سنگین پرورش اندام در استان نقش مهمی ایفا کنند.
وی اظهار داشت: یکی از نکات قابل توجه در این مدارک بالا بودن آمار بانوان نسبت به آقایان است، در این لیست 78 نفری نام 46 بانو در کنار اسامی 32 آقا قرار گرفته که خود نشان دهنده افزایش توجه و حضور بانوان استان در عرصه های ورزشی است.
وی تصریح کرد: برخی از شرکت کنندگان در دوره آموزشی مدارک خود را کامل نکرده اند، به همین دلیل​ نام آن ها در لیست اعلامی نیست و این افراد در صورت تکمیل مدارک مدرک مربیگری خود را دریافت می کنند.
وی بیان کرد: این مدارک برای شرکت کنندگان در دوره آموزشی 27 شهریور تا 2 مهر صادر شده است و افرادی که در این دوره حضور داشته اند باید برای تکمیل فرم اطلاعات فردی سامانه مبین، به دفتر هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان مراجعه کنند تا مدرک مربیگری آن ها نیز صادر شود.
انتهای پیام/
يکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۳
کد مطلب: 442258
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *