۰

برگزاری دومین جشنواره رسانه‌ای استانی ابوذر در سیستان و بلوچستان

دومین جشنواره رسانه‌ای استانی ابوذر در سیستان و بلوچستان از 20 آبان ماه جاری آغاز شده و علاقمندان تا 20 آذر ماه امسال مهلت دارن آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.
برگزاری دومین جشنواره رسانه‌ای استانی ابوذر در سیستان و بلوچستان
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،جشنواره رسانه ای ابوذر، دومین سال حضور خود را در استان سیستان و بلوچستان تجربه می کند و با عنوان «دومین جشنواره رسانه ای ابوذر سیستان و بلوچستان» در جهت حمایت و اعلام برترین های حوزه رسانه این استان تلاش می کند.
در این جشنواره علاوه بر سازمان بسیج رسانه که متولی جشنواره می باشد دیگر نهادها چون شبکه هامون، قرارگاه فضای مجازی سپاه سلمان، سازمان رسانه ای سراج، سازمان رسانه اوج و حوزه هنری انقلاب اسلامی استان سیستان و بلوچستان نیز همکاری می کنند.
این جشنواره شامل بخش های عکس، گزارش، خبر، یادداشت، کاریکاتور، مستند و کلیپ است و همچنین محورهای اصلی جشنواره شامل عناوین زیر می باشد:
1_ تولید ملی و اقتصاد مقاومتی
2 _ شناخت دشمن
3_ مبارزه با تروریسم
4_ آزاد اندیشی
5_ مبارزه با آسیب های اجتماعی
6 اقدام انقلابی
7 مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه.
فرصت ارسال آثار به جشنواره تا تاریخ ۲۰ آذرماه بوده و علاقه مندان جهت شرکت در جشنواره می بایست آثار خود را از طریق تارنمای ثبت نام در جشنواره به آدرس abozar-sb.ir یا از طریق ربات ثبت نام تلگرام جشنواره به آدرس sb_abozar_bot@ ارسال نمایند.
توجه داشته باشید که هر فرد می تواند در هر بخش 3 اثر را برای داوری ثبت نام نماید.
جهت اطلاع از اخبار جشنواره عضو کانال جشنواره به آدرس @abozarsb-ir شوید.
انتهای پیام/
سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۳
کد مطلب: 442467
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *