۰
امام جمعه اهل سنت مسجد بلال خاش:

بسیج پرچمدار استکبار و استکبار ستیزی در دنياست/ خدمات و اقدامات بسيج بي نظير است

امام جمعه اهل سنت مسجد بلال و فرمانده حوزه شهيد "حسين بر" طلاب سپاه شهرستان خاش گفت: بسیج پرچمدار حفظ منافع ملی است و جهت ایجاد وحدت و همدلی فرهنگ بسیجی باید در بطن جامعه و در ميان نسل جوان نهادینه شود.
بسیج پرچمدار استکبار و استکبار ستیزی در دنياست/ خدمات و اقدامات بسيج بي نظير است
مولوي يونس هاشمزهي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما  اظهار كرد: تاسیس بسیج در سال ۵۷ به دستور امام خميني(ره) اوج بصیرت و ابتکار وی بود و در حقيقت بسیج یکی از نهادهایی است که از همان بدو انقلاب توانست با ورود در عرصه های مختلف اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در ایجاد تحولات بنیادین نقش موثر ایفا کند.
 
وی بيان كرد:  بسیج پرچمدار استکبار ستیزی است و اين شجره طيبه حادثه بی نظیری با بهترین عناصر در دفاع از مرزهای ایران کوشا است و نباید فراموش کنیم که بسیج در کشور در زمان جنگ تحمیلی و دوران پس از آن در حماسه آفرینی مهم ترین نقش را در جامعه ایفا می کند.
 
مولوي هاشمزهي با بيان اينكه امروز یکی از نهادهایی که در راستای تحقق شعار سال اقدام و عمل گام برمی دارد، بسیج است، تصريح كرد: با ورود بسيج در عرصه های مختلف کشاورزی و صنعت علاوه بر ایجاد اشتغال به اقتصاد مقاومتی نیز کمک شایانی می کند و وظیفه همه مردم جامعه است در این راه با بسیج همکاری کنند.
 
وي خاطرنشان كرد: بسیج یکی از معجذات خداوند است و  تشکیل بسیج از الطاف و موهبت های الهی بود چراکه امروز پیشرفت هایی که از بسیجیان نخبه در جامعه شاهد هستیم مرهون جوانان مومن و انقلابی است که در مدار اسلام و ولایت فقیه حرکت می کنند.
 
امام جمعه اهل سنت مسجد بلال شهرستان خاش با بيان اينكه بسيج امروز الگوي همه جهان است، اذعان كرد: مسئولان حکومتی و ملت ایران بسیجیانی هستند که با ایجاد فرهنگ بسیجی و همدلی ووفاق می توان مشکلات جامعه را رفع کرد و بسیجی با همت و تلاش خود در ایجاد این مهم همواره پیشتاز است.
 
وي با بيان اينكه خدمات بسيج در كشور بي نظير است، اظهار كرد: بسیج با خصوصیاتی مانند مکتبی بودن، فراگیر بودن و بی بدیل بودن را نباید یک سازمان نامید بلکه نهاد مردمی است که بر پایه ایمان، تعهد و ولایت مداری حرکت می کند.
 
انتهای پیام/
سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۵
کد مطلب: 442528
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *