۰

خراسان/بهشت ایران

از دیرباز، سال ما ایرانی ها بانقاره مناره ایشان تحویل می شود ساعت قلب زندگی ما با سفر مشهد، کوک می شود شفایی از این بالاتر که هرکدام با یک سلام، احسن الحال می شویم.
خراسان/بهشت ایران
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،دری برای رفتن به بهشت از ایران باز می شود ،از خراسان از مشهد مقدس، البته همین حالا هم که مشکلات، جهنمی را برای ما به پا می کند هر ایرانی،کلید مشکلاتش را در قفل های پنجره فولاد می یابد، اینجا قفل‌ها، کلید می شوند.
از دیرباز، سال ما ایرانی ها بانقاره ی مناره ایشان تحویل می شود ساعت قلب زندگی ما با سفر مشهد، کوک می شود شفایی از این بالاتر که هرکدام با یک سلام، احسن الحال می شویم.
 اگر زوجی بخواهند خانه بخت بروند، خوشبختی را از حرم او شروع می کنند، سجل ازدواج شان با هزار و یک بند، تبصره وشرط به اندازه یک قولنامه عشقی و محبت شان نزد امام رئوف اطمینان ایجاد نمی کند.
آنان که حجی در کارنامه ندارند یا حج رفتند و قبولی در کارنامه شان نیست، با یک حضور قلب ،هفتاد حج قبول شده دارند.
در مهربانی اش همین بس که همه رنگ ها آنجا جمع می شوند، همه تضادها، اتفاق می شود، همه منفی ها، برای مثبت شدن مصمم می شوند. دلها آنجا، جایی برای کدورت ندارند و اهل گذشت می شوند.
حرم رضا فقط دری ازدرهای بهشت نیست، بلکه خود بهشت است .جایی که  برای خوب شدن انسانها  ، شفای دل ها و سلامت تدبیرها، امیدی برای ناامیدهاست، کجا می تواند جز بهشت باشد.
یادداشت: احمد ملاشاهی
انتهای پیام/
يکشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۸
کد مطلب: 442593
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *