۰
گزارش تفتان ما از حضور مقتدرانه سپاه در مناطق محروم؛

خدمت بی منت سبزپوشان در مناطق محروم جنوب شرق کشور/ رفع چهره فقر از روستاهای سیستان و بلوچستان

سيستان و بلوچستان و روستاهاي اطراف آن ساليان بسياري است كه با فقر و محروميت دست و پنجه نرم مي كنند و به قول معروف با سيلي صورت خود را سرخ نگه داشته اند اما نهاد مردمي و انقلابي سپاه با عزمي راسخ و حضوري مقتدرانه در اقدامي جهادي برنامه ها و پروژه هاي محروميت زدايي را در دستور كار قرار داده است.
خدمت بی منت سبزپوشان در مناطق محروم جنوب شرق کشور/ رفع چهره فقر از روستاهای سیستان و بلوچستان
به گزارش  تفتان ما ، یکی از مهمترين اقدامات و اولويت هاي سپاه محروميت زدايي است كه در اين خصوص پروژه ها و اقدامات زيادي در گوشه و كنار كشور به خصوص مناطق محروم، دورافتاده، نقاط مرزي  اجرا مي شود.
 
علي اي حال در ميان استان  محروم و كمتر توسعه يافته سيستان و بلوچستان اين روزها سپاه پاسداران انقلاب اسلامي پروژه هاي بسيار زيادي را براي قشر محروم و مستضعف جامعه اجرا مي كند.
 
در واقع رفع چهره محروميت و فقر از روستاها و نشاندن لبخند رضايت بر لبان مردمان اين مناطق مهمترين مزاياي اجراي اين پروژه ها است و شهرستان خاش در سالهاي گذشته شاهد فعاليت هاي بسياري در اين خصوص بوده كه با سعي و تلاش هاي زياد، پروژه هاي متعددي در روستاهاي اين شهرستان اجرا شده است.
 
سپاه در راستاي محرومیت‌زدایی مناطق محروم و کم‌برخوردار شهرستان‌های استان سيستان و بلوچستان عزمِ جزم کرده و بدون ترديد ورود سپاه سبب تحول و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در مناطق محروم شده است.
 
 

 
امروز نيز در دومين روز از هفته بسيج پروژه هاي محروميت زدايي در سراسر استان سيستان و بلوچستان افتتاح و مورد بهره برداري قرار گرفت.
 
* افتتاح 2 خانه محروم و توزيع 20 بسته لوازم التحرير بين دانش آموزان نيازمند خاشي
فرمانده سپاه شهرستان خاش در حاشيه افتتاح پروژه هاي محروميت زدايي در شهرستان خاش به صورت ويدئوكنفرانس در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما، اظهار كرد: از اساسي ترين موضوعات در تامين امنيت  پايدار رفع فقر، بيكاري و محروميت زدايي است.
 
سرهنگ پاسدار حسن فضلي با بيان اينكه ماموريت اصلی سپاه، دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران است، تصريح كرد: اجرای پروژه های اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی و مردم یاری از جمله اولویت های سپاه است.
 

 
وي بااشاره به پروژه هاي افتتاح شده در شهرستان خاش به مناسبت هفته بسيج، بيان كرد: دو خانه محرومين با مساحت 100 متر و اعتبار بالغ بر 400 ميليون ريال  در روستاهاي چاه سم و پشتكوه مورد افتتاح و بهره برداري قرار گرفت.
 

 
سرهنگ پاسدار فضلي با اشاره به ساير برنامه هاي محروميت زدايي، گفت: همچنين در راستاي رفع معضل سوء تغذيه، بين 700 دانش آموز  6 مدرسه روستاهاي محروم و كمتر توسعه يافته ناصري و بيت آباد بسته هاي صبحانه سالم توزيع شده است.
 
 

 
فرمانده سپاه شهرستان خاش افزود: توزيع 20 بسته لوازم التحرير و نوشت افزار بين دانش آموزان دبيرستان دانشگاه اين شهرستان از ساير برنامه ها در راستاي محروميت زدايي بود.
وي اذعان كرد: ورود سپاه در حوزه های مختلف امید و نشاط را به جامعه تزریق کرده  و بسیاری از مردم منطقه نیازمند دریافت خدمات و حمایت های مسئولان هستند.
 

 
سرهنگ پاسدار فضلي اظهار كرد: خدمات رسانی به محرومان همچنان یکی از راهبردهای اساسی سپاه پاسداران است و دستور صریح مقام معظم رهبری خدمت کردن به مردم نیازمند است و نباید فراموش کنیم که در جامعه افرادی نیازمند و در انتظار دریافت خدمات وجود دارند.
 
انتهای پیام/
سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب: 442633
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *