۰
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاش:

بسیج مردمی‌ ترین نیروی مقاومت جهانی است/ براندازی داعش نتیجه شجره طیبه بسیج بود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان خاش گفت: بسیج مردمی‌ ترین نیروی مقاومت جهانی است و اين نهاد انقلابي و مردمي همواره مانع تهديد دشمنان مي شود.
بسیج مردمی‌ ترین نیروی مقاومت جهانی است/ براندازی داعش نتیجه شجره طیبه بسیج بود
به گزارش تفتان ما، سرهنگ پاسدار حسن فضلي در جمع نمازگزاران مسجد الخليل اهل سنت شهرستان خاش، با تبريك هفته بسيج، اظهار كرد: بسیج مردمی از صدر اسلام نشات گرفته و سرچشمه اصلی آن در مساجد است و تفکر بسیجی حاکم در جمهوری اسلامی بر مبنا و اساس اسلام و حاکمیت دین و مقابله با ظلم ظالمان و مستکبران استوار است.
 
وي با تبريك ایام مبارک ماه ربیع الاول و تبریک پیروزی ارزشمند سپاهیان دلاور در جبهه مقاومت اسلامی و شکست حاکمیت داعش بیان کرد: بسیج در سالهای قبل و بعد از انقلاب اسلامی توانسته به نجات ملت بزرگ ایران از چنگ فتنه های دشمنان کمک کند و عظمت و ابهت بسیج در این بوده که برای مقابله با مستکبران جهان آماده اند.
 
سرهنگ پاسدار فضلي ادامه داد: نتیجه و ثمره حاکمیت بسیج در کشور اسلامی ایران و منطقه دفاع از حقوق ملتهای مظلوم و شکست دادن دشمنان قسم خورده اسلام است.
 

 
وي افزود: زنان و مردان و پیر و جوان ایران که مسلمان هستند و به دین خود افتخار می کنند بر بسیجی بودن خود می بالند و جای شکر و سپاس فراوان دارد که ایران سربلند توانسته به برکت حضور بسیجیان پرتوان روی پای خود بایستد.
 
فرمانده سپاه شهرستان خاش با بيان اينكه شکست داعش و جبهه های تکفیری و تروریستی در سوریه و عراق را از هدایای الهی و لطف پروردگار متعال است، تصریح کرد: هر موقع تفکر بسیجی و جهاد فی سبیل الله شکل بگیرد و مجاهدان راه حق برای هدیه جان و خون خود آمادگی داشته باشند نصرت پروردگار می آید و سربازان سپاه اسلام در صف مقابله با دشمنان به پیروزی می رسند.
 

 
سرهنگ پاسدار فضلی خاطرنشان کرد: جای شکر گذاری فراوان دارد که خدای متعال کمک کرد مردم سوریه و عراق از فتنه داعش خلاص شدند و لذا همه اقشار امت اسلامی باید با روحیه جهاد و شهادت طلبی و تفکر بسیجی بتوانند در مقابل ظالمان و مستکبران بایستند.
 

 
وي اذعان كرد: جهان اسلام در شرایط کنونی از هر جهت تحت سیطره مستکبران و حکومت های ظالم و زیر پرچم کفر و آمریکا قرار دارد لذا اقشار مختلف مردم دنیا وظیفه دارند در مقابل این ظلم و بی عدالتی ها و نسل کشی ها بایستند.
 
سرهنگ پاسدار فضلی از نقش بسیجیان برای کسب عزت و سربلندی کشور تجلیل و اظهار کرد: تفکر بسیجی در سالهای انقلاب اسلامی توانسته کشور را از فتنه ها و آسیب های گوناگون حفظ کند.
 
گفتني است؛ سرهنگ پاسدار احمد مهرابيان فرمانده حوزه كارگري و كارمندي سپاه خاش و ساير پاسداران در نماز جمعه هاي تشيع و تسنن اين شهرستان به مناسبت هفته بسيج به سخنراني پرداختند.
 
انتهاي پيام/
جمعه ۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۹
کد مطلب: 442671
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *