۰
جوانان شيعه و سني به صورت خودجوش و داوطلبانه برگزار كردند؛

جشن بزرگ پیروزی جبهه مقاومت در نبرد با داعش در شهرستان خاش+ تصاوير

جشن پیروزی جبهه مقاومت اسلامی علیه تروریست‌های داعش با تجمع مردم شهيد پرور و هميشه در صحنه شهرستان خاش برگزار شد.
جشن بزرگ پیروزی جبهه مقاومت در نبرد با داعش در شهرستان خاش+ تصاوير
به گزارش تفتان ما، مردم شيعه و سني شهرستان خاش به شکرانه پیروزی جبهه مقاومت اسلامی علیه تروریست‌های داعش نذری پخش می کردند؛ عده ای از جوانان در این جشن با در دست داشتن پرچم های جمهوری اسلامی و تصاویری از مقام معظم رهبری و سردار سلیمانی به خیابان ها آمدند.
 
این مراسم با شعارهای «الله اکبر» ، «مرگ بر آمریکا« و «مرگ بر اسرائیل» از میدان امام حسین(ع)  آغاز شد و با شادی و نشاط در سطح شهر خاش ادامه پيدا كرد.
 
پیروزی جبهه مقاومت و نیروهای بسیج مردمی عراق، سوریه، ایران، لبنان، افغانستان و پاکستان بر شجره خبیثه داعش موجی از شادی و نشاط در میان مردم شیعه و سنی اين شهرستان ایجاد کرد بطوری که بسیاری از جوانان و سایر قشرهای مردمی با حرکت خودرویی ، روشن کردن چراغ خودرو و بوق زدن های ممتد و مکرر شادی خود را ابراز کردند.
 
در جشن پیروزی جبهه مقاومت اسلامی علیه تروریست‌های داعش در شهر خاش از هر گروهی پیر و جوان و زن و مرد آماده بودند، با هر پوشش و با هر عقیده‌ای؛ آخر امشب وقت اختلاف نبود؛ همه خوشحال بودند از پیروزی به‌دست آمده.
 

 
هرکسی به شکرانه پیروزی جبهه مقاومت اسلامی علیه تروریست‌های داعش نذری کرده بود؛ یکی شیرینی، یکی شکلات، یک نفر پخش تصاویر شهدا و حتی یک نفر پخش پفک در میان کودکانی که آینده‌سازان این نظام هستند.
 
عشق به ایران، اسلام، امام خامنه‌ای و حاج قاسم، این جناح و آن جناح نداشت؛ مردم رشت ثابت کردند عشق جناح نمی‌شناسد و هرکس، با هر رنگی را به میدان می‌آورد.
 
مراسم با شعارهای "الله اکبر"، "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" آغاز شد اما همه می‌دانند زمانی که کار در دست جوانان باشد آرامش معنا ندارد و کم کم خنده و شوخی هم وارد کار می‌شود.
 

 
پخش شیرینی و عکس شهدای مدافع‌حرم در میان ماشین‌های در حال عبور فضای میدان امام حسين(ع)  را مانند فضای جشن شب 22 بهمن کرده بود و به‌واقع هم این فتح دست‌کمی از فتح سال 57 نداشت.
  "سردار متشکریم" و "حاج قاسم دوست داریم" از دیگر شعارهایی بود که جوانان با ذوق و خنده و از عمق وجودشان می‌گفتند؛ شعارهای "در بهار آزادی جای شهدا خالی" و "حزب فقط حزب علی رهبر فقط سیدعلی" نشان می‌داد که هنوز هم جوانان این مرز و بوم به آرمان‌های حضرت روح‌الله (ره) باور دارند.

 
هرکسی که به این میدان و این جشن آمده بود به خوبی می‌دانست پیروزی به‌دست آمده توسط جبهه مقاومت اسلامی به فرماندهی حاج قاسم، نتیجه مقاومت است و نه نتیجه مذاکره.
 
آری؛ این مقاومت و پایداری بود که داعش را با وجود پشتیبانی‌های آمریکا و کشورهای اروپایی و عربی، در خاک عراق و سوریه زمین‌گیر و ریشه‌کن کرد و چه بسا اگر مذاکره‌ای در میان بود اکنون وضع به شکل دیگری بود.
 
* پيروزي قاطع سربازان سپاه اسلام ابهت اسلام را به همه جهانيان به اثبات رساند
فرمانده سپاه شهرستان خاش در حاشيه برگزاري اين جشن در گفت و گو با خبرنگار ما با تبريك پيروزي جبهه مقاومت بر داعش، اظهار كرد: پيروزي قاطع سربازان سپاه اسلام ابهت اسلام را به همه جهانيان به اثبات رساند.
 
سرهنگ پاسدار حسن فضلي با بيان اينكه مسلمانان جهان به وجود سربازان ولایی و مطیع رهبر انقلاب افتخار می کنند، تصريح كرد: عظمت و ابهت ایران سربلند با حضور مقتدرانه در صحنه مقاومت، ایثار و مقابله با فتنه گران داعش نشان داده شد.
 

 
وي با بيان اينكه مردم ایران به عنوان یار و یاور مظلومان جهان سینه سپر کرده اند، كفت: ملت هميشه در صحنه ايران اسلامي با مشاهده ظلم و بی عدالتی در هر جای دنیا برای دفاع از مظلومان وارد عرصه می شوند.
 
سرهنگ پاسدار فضلي با قدرداني از همکاری و همراهی مردم سوریه و عراق و رزمندگان سپاه اسلام برای نابود کردن حاکمیت داعش، اذعان كرد: رهبر انقلاب اسلامي و حاج قاسم سلیمانی با تدابیر هوشمندانه خود توانستند ریشه های ظلم و ستم را بخشکانند و این امر با مقابله شجاعانه با جنایتکاران محقق شد.
 
وي با بيان اينكه داعش با هدف قرار دادن مسلمانان مظلوم و بی دفاع برنامه های پلید دشمنان استکباری را در منطقه پیاده کرد، اظهار كرد: بصیرت و شجاعت و حضور مقتدرانه بسیحیان و رزمندگان سپاه اسلام در صحنه توانست نقشه های آنان را نقش برآب کند.
 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 
انتهاي پيام/
شنبه ۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب: 442672
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *