۰
امام جمعه شهرستان خاش در گفت و گو با تفتان ما؛

نابودی حاکمیت داعش، در حقیقت شکست نقشه های شیطانی آمریکا بود

امام جمعه شهرستان خاش گفت: نابودی حاکمیت گروه جنایتکار و تروریستی داعش در حقیقت شکست نقشه های شوم و شیطانی آمریکا، رژیم صهیونیستی و هم پیمانان پلید و سرسپردگان کشورهای اسلامی در منطقه بود.
نابودی حاکمیت داعش، در حقیقت شکست نقشه های شیطانی آمریکا بود
حجت الاسلام غلامرضا دهقان در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: ادامه حیات داعش به اسلام و مسلمانان در سراسر دنیا صدمه وارد می کند زیرا داعش در سال‌های اخیر با فعالیت های جنایتکارانه خود به نام اسلام تیشه به ریشه اسلام زده است.
 
وی افزود: جای سپاسگزاری فراوان دارد که به همت سربازان دلیر سپاه اسلام و فرمانده شجاع و ولایی جناب سردار سلیمانی فتنه داعش در منطقه خاموش شد و حاکمیت ظلم و ستم داعشی ها به لطف پروردگار فرو پاشید.
 
حجت الاسلام دهقانن از همکاری و همدلی ملت های ایران، سوریه و عراق برای مقابله با جنایتکاران داعش و گروه های تکفیری و تروریستی و کمک به شکست توطئه های دشمنان اسلام در منطقه قدردانی کرد و گفت: فتنه داعش برای کشورهای اسلامی بویژه عراق و سوریه مشکلات زیادی را ایجاد کرده بود که به فضل الهی نابود شدند.
 
امام جمعه شهرستان خاش اذعان كرد: نتیجه و ثمره شکست حاکمیت داعش اتحاد و یکپارچگی و همبستگی و انسجام اسلامی خواهد بود و امیدواریم با برقراری وحدت و اخوت و برادری میان مسلمانان شاهد عزت و سربلندی اسلام در دنیا باشیم.
 
حجت الاسلام دهقان اظهار كرد: داعش با فعالیت های غیر انسانی خود خسارت های جبران ناپذیری به مسلمانان سوری و عراقی و ملت های مسلمان در منطقه و سراسر دنیا وارد کرد که جبران خسارت های آن سال ها به طول می انجامد.
 
انتهاي پيام/
پنجشنبه ۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۱
کد مطلب: 442674
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *