۰
گزارش تفتان ما از اجتماع بزرگ شکوه مقاومت؛

نمایش اقتدار بسیجیان خاشي در سالروز تشكيل بسيج/ نهاد مردمي و انقلابي بسيج؛ همينه و قدرت استكبار جهاني را در منطقه شكست

همزمان با 5 آذرماه سالروز تشكيل بسيج به فرمان امام راحل، بسيجيان شهرستان خاش گرد هم امدند تا با رژه حماسي خود ضمن اعلام آمادگي جهت حفاظت و حراست از انقلاب و حريم اسلام، ولايتمداري خود را به رهبر خويش اعلام كنند.
نمایش اقتدار بسیجیان خاشي در سالروز تشكيل بسيج/ نهاد مردمي و انقلابي بسيج؛ همينه و قدرت استكبار جهاني را در منطقه شكست
به گزارش تفتان ما، تجمع بزرگ و عظيم بسيجيان شهرستان خاش با عنوان "شكوه مقاومت" در محل استاديوم ورزشي شهيد امام بخش ريگي اين شهرستان برگزار و بسيجيان حاضر در اين راهپيمايي نشان دادند كه جهت دفاع از حرم حضرت زينب (س) در سوريه همواره آماده هستند.
 
بسيجيان حاضر در اين همايش بزرگ كه در قالب گردان‌های عاشورا، الی‌بیت‌المقدس، کوثر، امام حسین(ع)، الزهرا و غيره حضور داشتند و با سردادن شعارهاي مرگ بر آمريكا و اسرائيل ضمن اعلام برائت و خشم خود از سياست هاي خصمانه و ظالمانه آمريكا و ايادي آنان حمايت خود را از مردم مظلوم و بي دفاع كشورهاي مسلمان اعلام كردند.
 
 
در اين تجمع كه برخي از فرماندهان نظامي و مسئولان حضور داشتند خانواده شهداء، جانبازان و بسيجيان بر ادامه راه عزتمندانه انقلاب اسلامي و شهداء در دفاع از حريم اسلام تاكيد كردند و ياد و خاطره شهداي مدافع حرم را گرامي داشته و با مقام معظم رهبري تجديد پيمان كردند.
 
* بسيچ ضامن پيروزي همه جانبه ايران اسلامي است
رئیس هیئت مرکزی نظارت شورای نگهبان  سیستان و بلوچستان در اين همايش بزرگ، با بيان اينكه امام خميني(ره) با هوشمندي و تدبير خود 5 آذر 58 را روز بسيج مستضعفين نامگذاري كرد، اظهار كرد: امام راحل فلسفه تشكيل سازمان بسيج مستضعفين را حفاظت از اسلام و انقلاب دانست.
 
محمداسماعيل مجلسي با بيان اينكه بسيچ ضامن پيروزي همه جانبه ايران است، تصريح كرد: نهاد انقلابي بسيج سازماني مقدس از بطن مردم و براي مردم است.
 
وي با بيان اينكه بسيج در مسئله خدمات دهي به مردم به خوبي در كشور درخشيده است، گفت: سنگ بناي اين نهاد انقلابي و جهادي در حكم فقهي و جهادي استوار است.
 
 
مجلسي گفت: نهاد انقلابي بسيج به عنوان بزرگترين انسجام مردمي جهت حفظ تماميت ارضي نظام است و تفكر بسيجي يعني تبعيت و پيروي از ولي فقيه و تكيه بر قرآن است و خدمت به مردم و استكبار ستيزي از اهداف بسيج است.
 
وي با بيان اينكه بسيج نيروي پيشرونده در نظام است، اذعان كرد: بسيج از ابتداي پيروزي انقلاب تا امروز منشاء بسياري از خدمات و در عصر كنوني در مسئله اقتصادمقاومتي به خوبي درخشيده است.
 
 
رئیس هیئت مرکزی نظارت شورای نگهبان  سیستان و بلوچستان اظهار كرد: بسيجيان همواره با بصيرت و آگاهي در تمامي صحنه ها و ميدان ها حضور داشتند و همواره خط رهبري را پيگيري و پشت سر ولي فقيه حركت كرده اند.
 
* بسيجيان در تمامي ميدان ها و عرصه ها حضوري بي بديل دارند
فرمانده سپاه شهرستان خاش نيز در ادامه اين همايش، اظهار كرد: امام راحل سازمان بسيج مستضعفين را به جهت حفظ انقلاب از گزند دشمنان راه اندازي كرد.
 
سرهنگ پاسدار حسن فضلي بيان كرد: بسيج لحظه زندگي خود را وقف اسلام و ولايت كرده و اين ارگان انقلابي و جهادي سرمايه و نعمت بزرگي براي اسلام و انقلاب است و تنها نهاد انقلابي و مردمي است كه جامعه دارد.
 
 
وي با بيان اينكه بسيجيان در تمامي ميدان ها و عرصه ها در دوران هشت ساله دفاع مقدس حضوري بي بديل داشتند، خاطرنشان كرد: اين ارگان مردمي تعريف خاصي دارد و آن اين است كه همه مردم با هدف الهي و با روحيه جهادي هركجا و در هر ميداني كه نياز باشد به صورت گسترده و عظيم و دشمن شكن حضوري منسجم و پايدار دارند و از هيچ خطري هراس ندارند و آماده خدمت رساني به انقلاب و نظام هستند.
 
* بسيج از فرزندان صادق ايران است
امام جمعه شهرستان خاش نيز در ادامه اين همايش با بيان اينكه  بسيج از فرزندان صادق ايران است، اظهار كرد: در هر زماني با ايثارگري و فداكاري خود در خط مقدم مقابله با آن خطر مبارزه كرده است و در شهرستان خاش نيز اين ارگان مردمي به خوبي درخشيده است.
 
حجت الاسلام غلامرضا دهقان بيان كرد: با ايجاد نهاد مردمي و انقلابي بسيج در سال 1358 به فرمان امام راحل بدون شك تحولي عظيم و غيرقابل وصف در انقلاب شكل پديرفت و اين فرهنگ در طول انقلاب اسلامي تا كنون از چالش هاي فراواني گذر كرده است.
 
 
وي اظهار كرد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامي مي فرمايند:" اینکه امام در سال 58 به فکر تشکیل بسیج مستضعفین افتادند، الهام الهی بود و این شجره طیبه انقلاب را پایه‎گذاری کرده و به جوانان سپردند که از زمان تشکیل تاکنون آثار و برکات بسیج قابل شمارش نیست". لذا امروز در سراسر دنيا شاهد تحقق اين فرمايش گوهربار هستيم.
 
 
گفتني است در حاشيه برگزاري اين تجمع، دانش آموزان سرود بسيج را اجراء كردند.
 
انتهاي پيام/
يکشنبه ۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب: 450724
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *