۰
امام جمعه اهل سنت مسجد حنفاء خاش:

بسیج وجدان بیدار امت و نیاز واقعی جامعه اسلامی است/ نهاد مردمي و انقلابي بسیج، تجلی خودباوری و پشتوانه نظام اسلامي است

امام جمعه اهل سنت مسجد حنفاء خاش گفت: بسیج وجدان بیدار امت و نیاز واقعی جامعه اسلامی و مظهر عدالت و بازوي توانمند انقلاب اسلامي است.
بسیج وجدان بیدار امت و نیاز واقعی جامعه اسلامی است/ نهاد مردمي و انقلابي بسیج، تجلی خودباوری و پشتوانه نظام اسلامي است
مولوی عبدالستار حسین زهی در گفت و گو با خبرنگار  تفتان ما اظهار كرد: بسیج مجاهد است اما بی انضباط و افراطی نیست، عمیقاً متدین و متعبد است اما متحجر و خرافی نیست با بصیرت است. استکبار و کسانی که بخواهند مجموعه ای مقابل و در عرض بسیج ایجاد کنند باید بدانند خواب آنان هیچ گاه تعبیر نخواهد شد.
 
وی با بیان اینکه بسیج پیرو اولیای دین و ولایت فقیه است،  تصريح کرد: مقام معظم رهبری بر لزوم تشکیل هیئت های اندیشه ورز در رأس و بدنه بسیج تاکید دارند.
 
مولوي حسین زهی با تاکید بر اینکه بسیج حزب عدالت و حق است، عنوان کرد: بسیج در برابر تمام مستکبران ایستاده است و اين ارگان مردمي براي تمامي كشورها الگو و سمبل است و امروز با اين بسيج شاهد حضور مردم سوريه و عراق در آزادسازي كشورشان از دست تروريست هاي از خدا بيخبر هستيم و اين نشان از عظمت و بزرگي بسيج در سراسر دنيا دارد.
 
وي با بيام اينكه بسيج در جهان الگوي مبارزه با ظلم و ستم و پيروزي بر ظالمان و مستكبران است، گفت: بسيج و سپاه هديه و نعمت الهي به ملت ها هستند و در پرتو و سايه انقلاب خط مقدم همه خوبي ها و نيكي ها در مقابل شرارت ها و بدي هاست.
 
امام جمعه اهل سنت مسجد حنفاء شهرستان خاش خاطرنشان كرد: سيج در طول سالهاي متعدد انقلاب چندين بار مدال افتخار را از ولي فقيه زمان دريافت كرده و اين نشان از توانمندي و عملكرد بسيار عالي اين ارگان مردمي دارد.
 
وي اذعان كرد: حضور بسيج در حقيقت حضور مردم است و هرجا بسيج باشد يعني همه مردم در آنجا براي دفاع از آرمان ها و دستاوردهاي والاي انقلاب اسلامي حضور دارند.
 
مولوي حسين زهي اظهار كرد: روحيه بسيجي كشور را مي سازد و تفكر و انديشه بسيجي استقلال و عظمت كشور را حفظ و تقويت و اين روحيه و تفكر با اشرافي گري در كشور مبارزه مي كند.
 
انتهای پیام/
يکشنبه ۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۹
کد مطلب: 450726
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *