۰
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

توجه به ارزش‌های اسلام و ولایت پذیری پیام بزرگ حماسه 9 دی است/ اسرائيل به نابودي نزديك تر شده است

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: توجه به ارزش‌های اسلام و ولایت پذیری پیام بزرگ حماسه 9 دی است و روز بصيرت بايد در تاريخ ايران اسلامي براي هميشه ماندگار و جاودانه بماند.
توجه به ارزش‌های اسلام و ولایت پذیری پیام بزرگ حماسه 9 دی است/ اسرائيل به نابودي نزديك تر شده است
به گزارش خبرنگار سرويس مذهبي تفتان ما، مولوي محمدعلي شهنوازي در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرستان خاش، با دعوت خود و نمازگزاران به رعايت تقواي الهي، با بيان اينكه بهترین توشه جهت رستگاري همه انسان ها تقواي الهي است، اظهار كرد: مسلمانان بايد به واجبات عمل و از محرمات دوري كنند تا در زندگي موفق باشند.
 
وي با بيان اينكه تقوا مي تواند انسان ها را از درگيري با امورات دنيوي و ثروت و فتنه ها نجات دهد، تصريح كرد: تقواي الهي مي تواند مسلمانان در دنيا و آخرت سربلند و پيروز كند، پس مومنان بايد همواره تقواي الهي را سرلوحه كارهاي خود قرار دهند و ديگران را نيز به اين راه هدايت كنند.

مولوي شهنوازي با اشاره به سالروز شهادت آيت الله مفتح و روز وحدت و دانشگاه، گفت: وحدت و دانشگاه در حقيقت دو ركن اساسي آموزش و علم ايران و دو مركز بسيار ارزشمند و تاثيرگذار در جامعه هستند.

وي افزود: حوزه و دانشگاه دو عامل بسيار با اهميت در راستاي رشد و توسعه كشور است  و لذا رهبر انقلاب اسلامي  در اين خصوص فرمودند:" ثمره وحدت حوزه و دانشگاه آبادانی دین و دنیای مردم باید بشود" و بايد حوزه ها بايد به مسائل ديني، سياسي و اخلاقي بپردازند.

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش با اشاره به 9 دي و هفته بصيرت، خاطرنشان كرد: 9 دی، روز غلبه جنود الهی بر جنود شيطان است و اين روز خروش با بصيرت و بيدار ملت ايران و آشکار ساختن خشم مقدس در مقابل اهانت ها و حرمت شکنی های عده ای غافل و يا مزدور وابسته به اجانب نسبت به مقدسات در روز عاشورا بود.

وي با بيان اينكه روز 9 دی در حقيقت روز نه گفتن ملت به سران فتنه و آری گفتن به نظام و بيعت مجدد مردم با آرمان های والای حضرت امام راحل و رهبربود، افزود: مردم در اين روز، تير خلاص را به سران فتنه شليک و پشت پيکر نامبارک فتنه را به خاک ماليدند.

مولوي شهنوازي با بيان اينكه خانواده ها بايد جوانان را به ازدواج به موقع سوق دهند، گفت: انسان موجودي اجتماعي و مملو از عواطف است و لذا هميشه نيازمند به هم سخن و همراه در زندگي دارد و اين نياز در خلقت انسان از طرف خداوند نهادينه شده است.

وي ادامه داد: پروردگار متعال مي فرمايند:" ما ازهرچیزی زوج خلق کردیم وقراردادیم ودرجای دیگرمی‌فرماید ازجنس خودتان ازواجی خلق کردیم وازحیوانات نیزازجنس خودشان ازواجی قرارداده‌ایم تا ازاین راه تکثیر و زاد و ولد کنید".

مولوي شهنوازي با اشاره به سخن گستاخانه و سخيف ترامپ در خصوص معرفي بيت المقدس به عنوان پايتخت رژيم صهيونيستي، گفت:  این اتفاق بار دیگر فلسطین به مسئله اول جهان تبدیل کرد و همه کشورهای اسلامی علیه آمریکا و اسرائیل متحد شدند و بازهم دشمنان روسياه و مايوس شدند.

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش با بيان اينكه مسلمانان با وحدت و همدلي مي توانند نقشه هاي دشمنان اسلام را خنثي كنند، اذعان كرد: همواره آينده نگري و پيش بيني هاي رهبر فرزانه انقلاب اسلامي و بيداري ملت آزاده ايران اسلامي باعث شده تا خواص نتوانند آتش فتنه را گسترش دهند و مردم نيز به سبب داشتن ولايت فقيه هميشه پيروز ميدان بودند.

وي با بيان اينكه شيعه انگليسي و سني آمريكايي تنها باعث تفرقه و جدايي مي شود، اظهار كرد: توظئه اختلاف بين مسلمانان ترفند شوم استكبار جهاني و همدستانشان است كه نسبت به وحدت و اتحاد مسلمانان حسود هستند و مي خواهند  بذر جدايي و نفاق را بين آن ها بياندازند تا به اهدافشان دست پيدا كنند.

انتهاي پيام/
جمعه ۲۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۴
کد مطلب: 451024
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *