۰
امام جمعه اهل سنت خاش:

گروه فدائیان اسلام جان خود را در راه ارزش‌هاي ناب اسلام تقدیم کردند/ شهادت نواب صفوی در راه دفاع از آرمان هاي والاي انقلاب بود

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: گروه فدائیان اسلام جان خود را در راه ارزش‌هاي ناب اسلام تقدیم کردند و با دستان خالي لرزه بر كاخ دشمنان انداختند.
گروه فدائیان اسلام جان خود را در راه ارزش‌هاي ناب اسلام تقدیم کردند/ شهادت نواب صفوی در راه دفاع از آرمان هاي والاي انقلاب بود
مولوي محمدعلي شهنوازي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما، با اشاره به سالروز شهادت شهید نواب صفوی و یاران بزرگوارش، اظهار كرد: این انسان های شجاع و با ایمان به استقبال شهادت رفتند و به برکت خون این بزرگواران انقلاب مسیر اصلی خودش را پیدا کرد.

وي با بيان اينكه در سال 1334  تعدادی از جوانان دیندار و انقلابی برعلیه شاه گروهی معروف به  فداییان اسلام را ايجاد كردند، تصريح كرد: حركت اين گروه جزء نخستين واكنش ها به رژيم شاهنشاهي بود.

مولوي شهنوازي افزود: شهيدان نواب صفوي و ذوالقدر پيشرو بودند و در نابودي رژيم شاهنشاهي و پيروزي انقلاب نقش مهمي داشتند كه ياد و خاطره اين بزرگواران تا هميشه در اذهان عمومي باقي مي ماند.

وي با بيان اينكه محمدرضا شاه همواره به دنبال نابودي اسلام بود، خاطرنشان كرد: رمز موفقیت ايران اسلامي در طول نزدیک به چهار دهه اخیر اتحاد و وحدت بوده است.

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش با بيان اينكه فدائیان اسلام جان خود را در راه اسلام فدا کردند، تصريح كرد: گروه فدائيان اسلام در زمان خفقان و ظلمت، علم اسلام را بر پا كرد و با دستان خالي لرزه بر كاخ دشمنان انداخت و تا پای جان برای دفاع از اسلام ایستادگی كردند.

 وي با بيان اينكه گروه فدائيان اسلام نقش مهمي در ملي شدن صنعت نفت داشت، گفت: در آن دوران "رزم آرا" به عنوان نخست وزير وقت مخالف ملي شدن صنعت نفت بود و بارقه امید در ملی شدن این صنعت وجود نداشت.

مولوي شهنوازي اذعان كرد كرد: اندیشه و خاستگاه فکری شهید نواب صفوی مورد استقبال مبارزان دیگر قرار گرفت و اندیشه اين شهيد والامقام گسترش پيدا كرد.

وي با بيان اينكه ماندگاری انقلاب به سبب خون شهیدان مظلومانی چون شهید نواب صفوی است، اظهار كرد: شهيد نواب صفوی نه تنها از مسلمانان ایران بلکه از مظلومان دنیای اسلام مانند فلسطین دفاع می‌کرد و جان نثار حرکت کنندگان در مسیر پروردگار متعال بود.

انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۲
کد مطلب: 451509
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *