۰
فرمانده سپاه خاش:

مجله كودك مسلمان بلوچ قدمتي به اندازه تاريخ شكوهمند انقلاب دارد/ برگزاری جشنواره بزرگ اين نشريه در خاش + تصاویر

فرمانده سپاه شهرستان خاش گفت: نشريه كودك مسلمان بلوچ قدمتي به اندازه تاريخ انقلاب دارد و اين نشريه با هدف كمك به توسعه و رشد و بالندگي استعدادهاي نوجوانان سيستان و بلوچستان به چاپ مي رسد.
مجله كودك مسلمان بلوچ قدمتي به اندازه تاريخ شكوهمند انقلاب دارد/ برگزاری جشنواره بزرگ اين نشريه در خاش + تصاویر
سرهنگ پاسدار حسن فضلي در حاشيه برگزاري جشنواره كودك مسلمان بلوچ در سالن ورزشي شهداي گمنام خاش در گفت و گو با خبرنگار  تفتان ما با تبريك سي و نهمين سالگرد تاسيس نشريه كودك مسلمان بلوچ، اظهار كرد: اين جشنواره مانند هرسال با هدف گراميداشت سالگرد تاسيس اين نشريه و در جهت شناسايي دانش آموزان نخبه و جذب و معرفي آنان برگزار شده است.

وي با بيان اينكه اينگونه جشنواره ها سبب شادي و نشاط جوانان مي شود، گفت: كمك به توسعه و رشد و بالندگي استعدادهاي نوجوانان، ايجاد محيطي شاداب و با نشاط و نيز افزايش سطح آگاهي اسلامي و انقلابي از ديگر اهداف برگزاري اين جشنواره است.

سرهنگ پاسدار فضلي خاطرنشان كرد: حضور دانش آموزان شیعه و سنی در برنامه های جشنواره کودک مسلمان بلوچ که در سراسر استان و شهرهای مختلف اجرا می شود پیام آور وحدت و همگرایی ملی است.

وي با بيان اينكهکودک مسلمان بلوچ قدمتی به اندازه تاریخ انقلاب اسلامي ايران دارد، يادآور شد: اين نشريه با چالشها وافت و خیزهایی روبرو بوده اما امروز تحول عظیمی در این مجموعه شاهد هستیم.
 

 
فرمانده سپاه شهرستان خاش اذعان كرد: در دهه فجر هميشه خون تازه اي در رگ هاي ملت كشور جاري مي شود و امام خميني(ره) پس از سالها تبعيد سرانجام در 12 ميهن 1357 به ايران بازگشت و در اين خصوص سخنراني بسيار آتشيني در بهشت زهرا انجام داد.

وي اظهار كرد: انتشار اين مجله براي كودكان 8 تا 15 ساله از اوايل پيروزي انقلاب آغاز شد و مردم هميشه درصحنه ايران با رهبري امام راحل عليه حكومت ظالم و جنايتكار ستمشاهي جنگ كردند و سرانجام در 22 بهمن 1357 ايثار و رشادت و جانفشاني هاي اين مردم با پيروزي انقلاب و استمرار نظام به ثمر نشست.

 به گزارش خبرنگار تفتان ما؛ در حاشيه اين جشنواره كه با حضور جمعي از مسئولان برگزار شد، برنامه هاي طنز آموزنده، موزیکهای شاد و سرودهای محلی و دانش آموزی، مقاله و دكلمه اجراء شد.
 


.


.


.


.


.


.


.


.

 
انتهای پیام/
سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۶
کد مطلب: 451803
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *