۰

در راه اسلام و اعتقادات باید راسخ باشیم

ما با پیروی و تأسی از فرموده های خداوند و قران با بهره گیری از فرمایشات مقام معظم رهبری در تمامی عرصه ها صددرصد موفق و پیروز خواهیم شد.
در راه اسلام و اعتقادات باید راسخ باشیم
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، مولوی عبدالواحد ریگی امام جمعه مسجد امام حسین(ع)  شهرستان خاش در جمع حاضر در راهپیمایی امروز ۱۳آبان روز ملی مبارزه با استکبار ستیزی گفت: مردم ما ملتی استکبار ستیز بوده و هرگز سر تسلیم در برابر ظلم فرو نیاورده اند.

ریگی اظهار کرد: ما باید با پیروی و اطاعت از فرامین خداوند و قران با بهره گیری از فرمایشات مقام معظم رهبری در راه حفظ و اعتلای انقلاب مقتدرانه پیش برویم.

مولوی ریگی گفت: با توجه به اینکه مردم ما مردمی با بصیرت و اگاه هستند و در دام توطئه ها و نقشه های دشمن نخواهند افتاد رسیدگی و مجازات افراد و بر هم زنندگان نظم و قانون جامعه را به شدیدترین حالت ممکن  خواستار شد.

وی بیان کرد: کسانی که فریب دشمن را خورده و در کشور اغتشاش و آشوب ایجاد می کنند باید شناسایی و مجازات شوند.

وی اظهار کرد: امنیت مهمترین دستاورد یک کشور و یک جامعه برای مردم  می باشد و ما باید با هوشیاری بیش از گذشته در پی تحقق این مهم باشیم چرا که دشمن همیشه آماده به ضربه زدن و طراحی نیرنگ های جدید می باشد.


مولوی ریگی: راهپیمایی امروز را نماد وحدت میان برادران دینی خواند و گفت این نشان می دهد امنیت و استقلال کشور برای تک تک ما مهم و حائز اهمیت زیادی است و دشمن هرگز نمی تواند و حدت و حس وطن دوستی را در ما از بین ببرد.


انتهای پیام/
جمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۲۰
کد مطلب: 452229
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *