۰
مدیر هماهنگی ترویج جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان خبر داد:

فعالیت ۱۴۵ صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی و عشایری

مدیر هماهنگی ترویج جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان از فعالیت ۱۴۵ صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی و عشایری در استان خبر داد.
فعالیت ۱۴۵ صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی و عشایری
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تفتان ما؛ بهزاد شهرکی در حاشیه برگزاری جشنواره طلایه‌داران شکوه خلیج‌فارس گفت: باهدف معرفی و عرضه محصولات کشاورزی زنان روستایی  و نیز استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات سایر دستگاه‌ها و بنیادها منتخبینی از صندوق‌های خرد زنان روستایی سطح استان در قالب ۱۵ غرفه به ارائه محصولات تولیدی خود پرداختند.

وی افزود: در حال حاضر ۱۴۵ صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی و عشایری با چهارهزار و ۲۲ عضو در سطح استان فعال هستند که با سرمایه ۳۰ میلیارد ریال زمینه اشتغال ۷۸۷ را در بخش‌های مختلفی نظیر سوزن‌دوزی، صنایع‌دستی و  تبدیلی، پرورش طیور بومی، دام سبک و ... فراهم کرده است.

این مسئول ادامه داد: در راستای تقویت صندوق‌های خرد زنان روستایی و عشایر به‌منظور حمایت‌های مالی از صندوق‌ها، صندوق حمایت از فعالیت‌های کشاورزی زنان روستایی و عشایری در استان در سال ۱۳۹۰ با سرمایه ۹۹۷ میلیون ریال و با عضویت ۷ صندوق تشکیل شد که در هفت مرحله افزایش سرمایه، هم اکنون سرمایه آن به بیش از ۳/۲  میلیارد تومان با ۵۶ صندوق خرد تحت‌ پوشش رسیده است.

انتهای خبر/
يکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۱۷
کد مطلب: 452619
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *