۰
فرماندار تفتان خبرداد:

آیین کلنگ زنی پروژه گاز رسانی به شهرستان تفتان شهر نوک آباد

فرماندار تفتان گفت: پروژه گاز رسانی به شهرستان تفتان با اعتباری بالغ بر 150میلیارد برگزار شد.
آیین کلنگ زنی پروژه گاز رسانی به شهرستان تفتان شهر نوک آباد
به گزارش پایگاه خبری  تفتان ما، علیرضا شهنوازان بیان کرد: این پروژه توسط شرکت گاز استان فارس با احداث دو‌ایستگاه با ظرفیت ۱۰ هزار متر مکعب بر ساعت CGS و احداث ۱۰ هزارمتر مکعب بر ساعت TBS با اجرای ۶۰ هزار متر شبکه تغذیه و توزیع با هزینه‌ای بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان آغاز شده است.

وی افزود:‌ امیدواریم با تلاش شبانه روزی پیمانکار پروژه و پیگیری‌های مستمر سایر مسئولان مربوطه شاهد گازرسانی به مناطق محروم و استفاده مردم از این نعمت طبیعی و خدادادی باشیم و رضایت شهروندان را جلب کنیم.

همچنین نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک ایام به بحث تخصصی پروژه پرداختند و شرح دادند که هزینه پروژه فوق تأمین شده و از هشت کیلومتر قبل از چاه احمد شروع و ۵۲ کیلومتر معادل ۶۰ کیلومتر لوله‌گذاری می‌شود.

مدیرعامل شرکت گازضمن عرض ایام مبارکه صبوری مردم شهرستان تفتان و شهرنوک آباد را ستودنی دانست و اظهار کرد: از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد تا اینکه این پروژه ملی به سرانجام برسد.

آیین کلنگ زنی پروژه گاز‌رسانی به شهرستان تفتان شهر نوک آباد با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل شرکت گاز، فرماندار، و مسئولین شهرستان در شهر نوک آباد با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد برگزار شد.
انتهای خبر/
پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۲۰
کد مطلب: 452717
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *