۰
جانشین مرزبانی سیستان و بلوچستان:

۲۶۰ کیلوگرم مواد مخدر در سيستان و بلوچستان کشف شد

جانشین مرزبانی سیستان و بلوچستان از كشف ۲۶۰ کیلوگرم مواد مخدر توسط مرزداران هنگ مرزی سراوان خبر داد .
۲۶۰ کیلوگرم مواد مخدر در سيستان و بلوچستان کشف شد
به گزارش تفتان ما، جواد رفیعی بیان کرد: در راستاي كنترل و مراقبت از مرزها و برخورد قاطع با هرگونه قاچاق مواد مخدر در طول نوار مرزي، مرزداران هنگ مرزی سراوان با اشراف اطلاعاتی و رصد تحرکات در مناطق مرزی، به سرنخ‌هایی از قصد قاچاقچیان برای ورود محموله مواد مخدر از حوزه گروهان مرزی اسفندک دست یافتند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، انهدام این باند قاچاق مواد افیونی را در دستور کار قرار دادند.
 
جانشین مرزبانی استان تصريح کرد: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتي مسيرهاي احتمالي تردد قاچاقچيان و همچنين زمان برنامه‌ريزي شده جهت انتقال محموله مواد مخدر به عمق كشور مشخص گرديد و مرزداران دلاور هنگ مرزي سراوان در قالب چندين تيم پوششي و عملياتي با اجراي هدفمند كمين منطقه موردنظر را در كنترل خود قرار دادند و با هدايت عملياتي و پشتيباني اطلاعاتي مرزباني استان توانستند محموله مواد مخدر را كشف كنند.
 
وي در ادامه عنوان کرد: سوداگران مرگ به‌محض روئیت مأمورین، اقدام به تیراندازی کرده که مأمورین نیز بلافاصله با اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب مقابله‌به‌مثل نموده و به علت حجم زیاد آتش مأمورین، قاچاقچیان تاب مقابله نداشته و عرصه را بر خود تنگ دیده با برجاگذاشتن محموله مواد مخدر اقدام به فرار کردند.
 
 رفیعی افزود: مرزداران غیور هنگ مرزی سراوان در این عملیات موفق شدند ضمن به متواري شدن قاچاقچیان و مهار ۳ رأس دواب زنده حامل مواد مخدر، مقدار ۲۶۰ کیلوگرم تریاک را کشف کنند.
 
وی در پايان خاطرنشان کرد: دشمنان قسم‌خورده ايران اسلامي بايد بدانند که امروز مرزداران غیور بيش از هر زماني آمادگي و توان پاسخگويي به هر گونه تجاوز و تعرض به خاک میهن عزیزمان را دارند و همواره با چشماني باز، امنيتي مثال‌زدني را براي امت اسلامي به ارمغان خواهند آورد.

انتهای خبر/
پنجشنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۳
کد مطلب: 452885
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *