۰
فرمانده انتظامی استان خبرداد:

کشف محموله 171 کیلوگرمی شیشه در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی استان از کشف 171 کیلوگرم ماده مخدر شیشه توسط تکاوری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و ماموران انتظامی خاش خبر داد.
کشف محموله 171 کیلوگرمی شیشه در سیستان و بلوچستان
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما،دوستعلی جلیلیان در مصاحبه با  در تشریح این خبر بیان  کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران انتظامی شهرستان خاش طی کار فنی و اطلاعاتی بر روی اعضای یک باند تهیه وتوزیع مواد افیونی مطلع شدند، قاچاقچیان قصد دارند محموله مواد مخدری را به مرکز کشور انتقال دهند.

وی افزود: بلافاصله مأموران وارد عمل شده و ضمن پایش و رصد تحرکات احتمالی در یک عملیات غافلگیرانه و سریع نسبت به بازرسی منزل موصوف اقدام کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه یک نفر قاچاقچی در محل دستگیر شد،  تصریح کرد: در این عملیات طی بازرسی از منزل 171 کیلو گرم ماده مخدر شیشه  کشف و ضبط  شد.

 جلیلیان با تأکید بر اینکه کارکنان پلیس خواب را از چشمان خود می گیرند تا سوداگران مرگ به اهداف شوم خود نرسند، از شهروندان فهیم درخواست کرد هر موردی را که احساس می کنند علتی باشد برای ایجاد ناامنی در سطح استان، از طریق شماره 110 به پلیس اعلام کنند.
 
 
انتهای خبر/

      
    
  
  
    
      
      
      
    
  
  
    
      
      
      
    
  
  
    به گزارش پایگاه خبری  عصرهامون  به نقل از تفتان ما،دوستعلی جلیلیان در مصاحبه با  در تشریح این خبر بیان  کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران انتظامی شهرستان خاش طی کار فنی و اطلاعاتی بر روی اعضای یک باند تهیه وتوزیع مواد افیونی مطلع شدند، قاچاقچیان قصد دارند محموله مواد مخدری را به مرکز کشور انتقال دهند.وی افزود: بلافاصله مأموران وارد عمل شده و ضمن پایش و رصد تحرکات احتمالی در یک عملیات غافلگیرانه و سریع نسبت به بازرسی منزل موصوف اقدام کردند.فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه یک نفر قاچاقچی در محل دستگیر شد،  تصریح کرد: در این عملیات طی بازرسی از منزل 171 کیلو گرم ماده مخدر شیشه  کشف و ضبط  شد.سردار جلیلیان با تأکید بر اینکه کارکنان پلیس خواب را از چشمان خود می گیرند تا سوداگران مرگ به اهداف شوم خود نرسند، از شهروندان فهیم درخواست کرد هر موردی را که احساس می کنند علتی باشد برای ایجاد ناامنی در سطح استان، از طریق شماره 110 به پلیس اعلام کنند.انتهای خبر/5:035:03
  
    
      
    
    
  
    5:075:07
    
      
    
  
  
    
      
      
      
    
  
  
    
      
      
      
    
  
  
    
      
    
    
  
    
      
    
    
  
    
سه شنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب: 453251
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *