۰
فرمانده سپاه سلمان:

دشمنانی که به دنبال ناامیدی مردم ایران بوند در حال نابودی هستند

فرمانده سپاه سلمان گفت: امروز پرچم اسلام و انقلاب در ایران و جغرافیای اسلام با افتخار بر افراشته شده و دشمنانی که به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در دل مردم هستند خود در حال زوال و نابودی هستند.
دشمنانی که به دنبال ناامیدی مردم ایران بوند در حال نابودی هستند
 به گزارش پایگاه خبری تفتان ما به نقل ازعصرهامون، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفایی در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه شهرستان راسک ضمن ابراز خرسندی بابت حضور در جمع مردم این شهرستان بیان کرد: وظیفه خود می‌دانم بابت همه تلاش‌هایی که در راستای اهداف انقلاب اسلامی که همان خدمت صادقانه و خالصانه به مردم عزیز و شریف است قدردان باشم.
 
وی افزود: از وظایف جدی و مهم مسئولان در همه سطوح استفاده درست از همه ظرفیت‌ها جهت خدمت به مردم است که الحمدلله شماها درحال‌خدمت رسانی به مردم عزیز و بزرگوار هستید.
 
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تأکید کرد: همواره اگر فتنه‌هایی از جانب دشمنان انقلاب اسلامی به وجود آمده دو نگاه در قبال یادآوری آن‌ها وجود دارد. مخالفان این مسئله می‌گویند چه لزومی دارد که با مطرح‌شدن اتفاقات گذشته خاطر مردم را مکدر کنیم و باید گذشته را فراموش کنیم؛ اما موافقان معتقدند با مطرح‌کردن و یادآوری اتفاقات گذشته از بروز مجدد این اتفاقات در آینده جلوگیری می‌شود.
 
وی افزود: اگر فتنه‌هایی در دهه‌های گذشته رقم خورده قطعاً باید مطرح شود تا متولیان و نسل امروز و آینده بدانند باید در مقابله با فتنه‌های احتمالی در آینده چه وظیفه و رسالتی دارند.
 
شفایی گفت: فتنه‌ای در سال گذشته رقم خورد که ابعاد آن جهانی بود و دشمنان از تمام ظرفیت خود بهره بردند و تجربیات گذشته خود را به کار گرفتند تا به اهداف پلید و خبیث خود برسند.
 
وی افزود: دشمنان اگر در فتنه‌های گذشته از ظرفیت‌های مختلف همچون جنگ روانی به‌صورت جزئی استفاده کرده بودند در این فتنه با تمام توان همه ظرفیت‌های رسانه‌ای اعم از فضای مجازی، شبکه‌های ماهواره‌ای و قرارگاه‌های عملیات روانی را به میدان آوردند.
 
شفایی تصریح کرد: دشمن تمام ظرفیت خود را برای مقابله با انقلاب اسلامی به میدان آورد؛ آن ها به دنبال این بودند تا مردم را نسبت به گذشته  انقلاب اسلامی پشیمان و وضعیت حال را نامناسب و اینده را ناامید کننده جلوه دهند؛ اما به فضل الهی و با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و همت همه مردم و خدمتگذاران آن ها، علی رغم شبهات فراوان، پخش پیوسته دروغ های گسترده و القائات بی پایه و اساس به اهداف پلید خود نرسیدند.
 
وی افزود: روزگاری آمریکا یکه تاز در همه عرصه ها در جهان بود اما امروز شما شاهد هستید که چه وضعیتی را پشت سر می گذارد. آمریکا هرروز منفعل تر از گذشته می شود و شما می بینید شرایط امریکا در عرصه های مختلف اعم از سیاسی، اقتصادی و امنیتی چگونه است.
 
فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: امروز دلار به عنوان قوی تربن پشتوانه اقتصاد آمریکا در برخی از نقاط دنیا  در حال کنار گذاشته شدن است.
 
شفایی تصریح کرد: امروز پرچم اسلام و انقلاب در ایران و جغرافیای اسلام با افتخار بر افراشته شده و دشمنانی که به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در دل مردم بوده و هستند خود در حال زوال و نابودی هستند.
 
وی افزود: روزگاری آمریکا با تحریم، جنگ، کودتا و فشار حداکثری گمان می کرد که می تواند کار انقلاب اسلامی را تمام کند اما خواب آن ها تعبیر نشد و امروز ایران اسلامی با قدرت مسیر خود را طی می کند.
 
شفایی در پایان خاطر نشان کرد: ما جبهه حق هستیم و خداوند متعال به مومنان وعده داده که جبهه حق پیروز است؛ اما این پیروزی و موفقیت با صبر و استقامت ما به وجود آمده و استمرار دارد.
 
گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات سرهنگ پاسدار علی حق پرست تقدیر و سرهنگ پاسدار محسن جهانتیغ به عنوان فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد.
 
انتهای خبر/
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۵
کد مطلب: 452942
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *