۰
رئیس‌کل دادگستری سیستان و بلوچستان:

دستگاه قضایی پاسخ سختی به تروریست‌های جیش‌الظلم خواهد داد

رئیس‌کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: تروریست‌ها بدانند این اقدام ددمنشانه آنها در راسک با پاسخ سخت و قاطع دستگاه قضایی و نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی مواجه خواهد شد.
دستگاه قضایی پاسخ سختی به تروریست‌های جیش‌الظلم خواهد داد
 به گزارش پایگاه خبری تفتان ما  به نقل از دادگستری سیستان و بلوچستان حجت‌الاسلام علی مصطفوی نیا بیان کرد: بار دیگر دست جنایت‌کارانه دشمنان پلید از آستین گروهک مزدور جیش الظلم بیرون آمد و هم‌زمان با ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علی‌ها باعث شهادت و مجروح شدن جمعی از نیروهای جان‌برکف فراجای سیستان و بلوچستان در حین خدمت شد.
 
 رئیس‌کل دادگستری استان افزود: بی شک به‌شهادت‌رساندن این عزیزان در عملیات تروریستی و ناجوانمردانه در نیمه‌شب، نشانه عجز و ناتوانی دشمنان این مرزوبوم است؛ اما تروریست‌ها بدانند این اقدام ددمنشانه آنها با پاسخ سخت و قاطع دستگاه قضایی و نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی مواجه خواهد شد و خون شهدا پایمال نخواهد شد.
 
 وی تصریح کرد: اینجانب ضمن محکوم‌کردن این جنایت کور تروریستی، شهادت این بزرگواران رشید اسلام را به محضر حضرت ولی‌عصر (عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی و مردم شریف استان سیستان و بلوچستان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و با ابراز همدردی با خانواده معزز شهدای عزیز برای مجروحان، سلامتی و شفای عاجل از خداوند متعال خواستارم.

انتهای خبر/
 
جمعه ۲۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۵۰
کد مطلب: 453599
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *