۰
هم‌زمان با فرارسیدن ولادت مولود کعبه حضرت علی (ع)؛

مراسم تکریم و تجلیل از پدران شهدا در خاش برگزار شد

هم‌زمان با فرارسیدن ولادت مولود کعبه حضرت علی (ع) و روز پدر مراسم تکریم و تجلیل از پدران شهدا در فرمانداری خاش برگزار شد.
مراسم تکریم و تجلیل از پدران شهدا در خاش برگزار شد
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تفتان ما، هم‌زمان با فرارسیدن ولادت مولود کعبه حضرت علی (ع) و روز پدر مراسم تکریم و تجلیل از پدران شهدا با حضور فرماندار، ائمه جمعه، فرماندهان نظامی و انتظامی، جمعی از مسئولین و خانواده‌های شهدا در فرمانداری خاش برگزار شد.
 

صاحب گل صالحی دراین مراسم عنوان کرد: پدران شهدا، در راه عزت و اقتدار ایران اسلامی و حفظ ارزش‌های اسلام، از مهم‌ترین سرمایه خود گذشته و فرزندان خویش را در راه عظمت اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی فدا کردند و به حق، الگوهای برتر و اسوه‌های فداکاری جامعه هستند.
 
فرماندار خاش افزود: پدران شهدا با کار و تلاش صادقانه و کسب روزی حلال، فرزندانی را تربیت و به جامعه معرفی کردند که با رشادت و از خودگذشتگی، چه در طول دوران هشت سال دفاع مقدس، دفاع از حریم اهل‌بیت عصمت و طهارت، حفظ سلامتی مردم در ایام شیوع ویروس کرونا و نیز شهدای انقلاب اسلامی، جان خود را تقدیم راه خدا کرده و نام خویش را برای همیشه در تاریخ سراسر افتخار نظام جمهوری اسلامی جاودان ساختند.

 در این جلسه حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن شیبک امام‌جمعه موقت خاش گفت: پدران شهدا، پدرانی از جنس صبر و استقامت این سروهای صبوری و پایداری که در راه رضایت معبود از بهترین سرمایه‌های خود گذشتند و فرزندان خود را در راه خدمت به اسلام و کشور نثار کردند، نمونه‌های برتر استقامت و فداکاری‌اند.

وی متذکر شد: پدران شهدا ذخیره‌های ارزشمندی برای نظام و انقلاب هستند و همانند دوران دفاع مقدس که باتربیت فرزندان رشید خود به یاری امام رفتند، امروز هم مانند آن دوران در کنار رهبری و پشتیبان انقلاب هستند و یاد و نام پدران عزیز شهدا مانند نام بلند شهدا باید در جامعه زنده نگه داشته شود.

 در پایان این مراسم از مقام شامخ پدران شهدای و والامقام دفاع مقدس و امنیت تجلیل به عمل آمد.

 انتهای خبر/
چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۵۰
کد مطلب: 453694
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *