۰
همزمان با سالروز ولادت مولای متقیان؛

مراسم جشن سرور و شادی ولادت امام علی(ع)در خاش برگزار می شود/ حضرت علی ابن ابیطالب(ع) سمبل و نماد تمامی خوبی ها و نیکی هاست

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خاش گفت: همزمان با سالروز ولادت مولای متقیان، جشن ولادت مولود کعبه در مسجد علی ابن ابیطالب(ع) اين شهرستان برگزار می شود.
مراسم جشن  سرور و شادی ولادت امام علی(ع)در خاش برگزار می شود/ حضرت علی ابن ابیطالب(ع) سمبل و نماد تمامی خوبی ها و نیکی هاست
حجت الاسلام اکبر نیری در گفت و گو با خبرنگار  تفتان ما با تبریک ولادت باسعادت حضرت علی(ع)، گفت: امام علی(ع) یک الگوی تمام عیار برای همه زنان و مردان مسلمان است که باید این الگو را در تمام ابعاد مختلف زندگی سرلوحه قرار دهیم و سيره و روش زندگاني اين امام همام را در اخلاق و كردار خود نيز رعايت و فرزندان خود را ولايي تربيت كنيم.
 
وي از برگزاری مراسم جشن ولادت امام علی(ع) در خاش خبرداد و گفت: این مراسم به صورت محوری فردا(دوشنبه) ساعت 20 بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد علی ابن ابیطالب(ع) واقع در محله ريگ آباد اين شهرستان برگزار خواهد شد.
 
حجت الاسلام نیری بیان كرد: حضرت علی ابن ابيطالب(ع) سمبل و نماد تمامي خوبی ها و نيكي هاست و مانند خورشید فروزانی در فضای فکری جوامع اسلامی می درخشد. این امام بزرگوار سمبل عدالت خواهی بودند و در حقيقت یکی از مهمترين دلایل تشکیل حکومت خود را برپایی عدالت بیان کرده اند و درباره اهمیت آن فرموده اند که" اجرای عدالت حتی در یک لحظه با ارزش تر از عبادت هفتاد ساله ای است که همراه با شب زنده داری و روزه داری" باشد.
 
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی خاش اظهار كرد: قرائت قرآن، مدیحه سرایی مداحان اهل بیت(ع) شعر خوانی و اهداء جوایز به افرادی با نام و القاب علی از برنامه های پیش بینی شده در جشن محوری میلاد است.
 
انتهاي پيام/
  
 
يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب: 437623
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *