۰
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان:

۱۵ پروژه گردشگری در سیستان و بلوچستان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان گفت: ۱۳۳ برنامه گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر در سطح استان اجرا و ۱۵ پروژه نیز افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.
۱۵ پروژه گردشگری در سیستان و بلوچستان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود
به گزارش پایگاه خبری «تفتان ما»، محمدهادی طهرانی مقدم در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان کرد: پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ‌زنی شامل ۱۳ پروژه با اعتبار یک هزار و ۷۲۰ میلیارد ریال افتتاح و ۲ پروژه با اعتبار ۶۸۰ میلیارد ریال در شهرستان‌های سراوان و کنارک کلنگ‌زنی می‌شود.
 
 وی افزود: این پروژه‌های قابل افتتاح در قالب ۶ مجتمع گردشگری، ۹ بوم‌گردی و یک مهمان‌پذیر در شهرهای زاهدان زابل ایرانشهر، نیکشهر و روستاهای تابعه و ۲ دفتر پایگاه ملی خلیج‌فارس و سواحل مکران و کوه خواجه خواهد بود.
 
 طهرانی مقدم تصریح کرد: با افتتاح این پروژه‌ها ۲۳ اتاق و ۱۳۵ تخت به فضای اقامتی سیستان و بلوچستان افزوده می‌شود که منجر به ایجاد اشتغال ۱۲۳ نفر شده است.
 
 مدیرکل میراث‌فرهنگی استان اظهار کرد: به‌منظور بهره‌برداری مسافران و گردشگران و عموم مردم سیستان و بلوچستان در ایام‌الله دهه فجر امسال ساعت بازید موزه‌ها نیز افزایش پیدا کرده و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت هشت تا ۱۸ عصر از موزه‌های فعال در سطح استان بازدید داشته باشند.
 
 وی گفت: برگزاری شب‌های شعر انقلاب، گشت‌های بازدید از بناهای تاریخی، دیدارهای مردمی و میزهای خدمت در مصلاهای نمازجمعه و مساجد، دیدار با صنعتگران و نشست با فعالان گردشگری و دلجویی و تکریم خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر از دیگر برنامه‌هایی است که در این دهه اجرایی خواهد شد.

انتهای خبر/
پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۵۰
کد مطلب: 453728
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *