۰
امام جمعه خاش:

مشارکت مردم در صحنه‌ها موجب ناامیدی دشمن می‌شود

امام‌جمعه خاش گفت: حضور مردم در صحنه‌های انقلاب مانند راهپیمایی و حضور در پای صندوق‌های رأی موجب ناامیدی و سرشکستگی دشمن می‌شود.
مشارکت مردم در صحنه‌ها موجب ناامیدی دشمن می‌شود
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا دهقان با تبریک فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: نسل جوانی که بهمن سال ۵۷ را درک نکرده‌اند باید انقلاب را بشناسند ایران کشوری در موقعیت حساس جغرافیایی و از مهم‌ترین نقاط عالم است به همین دلیل قدرت‌های جهانی به دنبال به‌دست‌آوردن این منطقه بودند .

امام‌جمعه خاش افزود: انقلاب با شعار نه شرقی نه غربی کار سیاسی خود را آغاز کرد و تابه‌حال با موفقیت به آن عمل کرده است.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب بر اساس اسلام ناب محمدی شکل گرفت و حکومتی با راه سیاسی اسلامی شکل گرفت امروزه هرکس در راستای جدایی سه عنصر اصلی انقلاب یعنی مردم مکتب و رهبری کار کند قطعاً خائن یا نادان است.

دهقان امام‌جمعه خاش گفت: رژیم طاغوت در سال ۵۶ به‌آسانی باعث جدایی بحرین از خاک کشور شد؛ اما جمهوری اسلامی هشت سال با تمام توان جنگید تا یک وجب از خاک کشور جدا نشود.

وی افزود: انقلاب اسلامی برکات زیادی را به همراه داشت در شهرستان خاش به برکت انقلاب اسلامی از قطار شهری برخورداریم امنیت و رشد حداکثری تولید علم و شرکت‌های دانش‌بنیان گوشه‌ای از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین دهقان با اشاره به پیشرو بودن یوم‌الله ۲۲ بهمن گفت: شرکت مردم در صحنه‌های انقلاب باعث ناامیدی دشمن و شکست توطئه‌های آنان می‌شود؛ مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و با آمدن پای صندوق‌های رأی موجبات ناامیدی و سرشکستگی دشمن را فراهم می‌کنند .

امام‌جمعه خاش خاطرنشان کرد: یکی از سفارش‌های دین اسلام استفاده از فرصت‌هاست خداوند سرمایه‌ای به انسان داده است که پس از استفاده از آن سود کسب کند.

وی افزود: مهم‌ترین ماه‌های سال را سپری می‌کنیم اعمال بندگی در این سه ماه برکات چندبرابر دارد و انسان را از بسیاری آلودگی‌ها رها می‌کند.

وی اذعان کرد: برخی افراد از این فرصت‌های داده شده سهل‌انگاری می‌کنند و عواقب این سهل‌انگاری را در دنیای دیگر می‌بینند و درخواست بازگشت به دنیا برای جبران را دارند؛ اما با پاسخ خدا در قران مواجه می‌شوند که هیچ فرصت بازگشتی به دنیا وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: ما روزی‌ده مرتبه از ظالمین و گمراهان دوری می‌جوییم و به درگاه خدا دعا می‌کنیم گمراهان کسانی هستند که در راستای هوای نفس می‌اندیشند.

یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب پیشرفت و اقتدار در تولیدات دفاعی است

سرتیپ دوم محمد غیبی فرمانده تیپ ۲۸۸ زرهی ارتش در سخنرانی نمازجمعه به مناسبت فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دهه فجر یادآور روزهای پرشکوه همراهی مردم با رهبری امام راحل است انقلاب دستاوردهای عظیمی برای ایران داشته است.

در ادامه فرمانده تیپ ۲۸۸ زرهی ارتش برخی دستاوردهای ارتش را برشمرد و عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب پیشرفت و اقتدار در تولیدات دفاعی است این پیشرفت‌ها در سایه تحریم‌های ظالمانه شکل‌گرفته است.

وی افزود: نیروی زمینی در سیل زلزله و دیگر بلایا به یاری مردم شتافته و با ساخت ابزار دفاعی پیشرفته به اقتدار آفرینی برای کشور پرداخته است.

این مقام ارشد نظامی خاطرنشان کرد: خودکفایی در ساخت انواع ابزار دفاعی سبک‌وسنگین و ساخت انواع بالگردها انواع جت‌های سبک‌وسنگین و رادار گریز تعمیر انواع هواپیما و ارتقا به رتبه پنجم جهانی در این زمینه در نیروی دریایی ساخت انواع شناور  را میتوان نام برد.

وی افزود: امروز به لطف این انقلاب جمهوری اسلامی به‌عنوان یک قدرت نظامی بی‌بدیل در جهان تبدیل شد و با تداوم حرکت در این مسیر می‌توان الگویی برای دیگر کشورهای مسلمان جهان شد.

انتهای خبر/
جمعه ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۴
کد مطلب: 453749
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *