۰
معاونت اجتماعی سپاه شهرستان خاش خبرداد:

افتتاح خانه مهر در شهرستان حاش

معاونت اجتماعی سپاه شهرستان خاش گفت: خانه مهر خاش به همت معاون اجتماعی سپاه خاش افتتاح شد.
افتتاح خانه مهر در شهرستان حاش
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما؛ در گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر و در راستای ارائه خدمات مشاوره تخصصی به خانواده‌ها و شهروندان خاشی مرکز مشاوره خانواده مهر با حضور امام‌جمعه، جانشین سپاه، مدیر مرکز بهداشت و درمان، ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، ریاست اداره بهزیستی، رئیس هلال‌احمر، ریاست بنیاد شهید، ریاست اداره ارشاد فرهنگ اسلامی و معاونت اجتماعی سپاه افتتاح گردید.
در حاشیه این مراسم معاونت اجتماعی سپاه خاش به خبرنگار ما، گفت: مهم‌ترین امر در بحث خانواده‌ها پیشگیری و رفع آسیب‌های اجتماعی است.
جوادی شاد عنوان نمود: مرکز مشاوره خانواده مهر توسط سپاه شهرستان و با تأیید و نظارت سازمان بسیج مستضعفین تأسیس و زمینه رفع مشکلات اجتماعی به‌ویژه در حوزه خانواده فعالیت می‌کند.
وی ادامه داد: در این مرکز خدمات مشاوره‌ای مرتبط با خانواده، ازدواج، پیشگیری از طلاق، اعتیاد و مددکاری اجتماعی به‌صورت فردی و گروهی ارائه می‌شود.
جوادی شاد ضمن برشمردن وظایف مرکز مشاوره خانواده مهر خاطرنشان کرد: کارکنان این مرکز دارای صلاحیت و تحصیلات مرتبط هستند و در راستای خدمتگزاری از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.
این مقام مسئول شرح وظایف این مرکز را انجام خدمات مشاوره‌ای، تشکیل گروه‌های واسطه‌گری خیر و حکمیت طلاق، اعزام تیم‌های تخصصی به محلات آسیب‌دیده خواند و گفت: باتوجه‌به بحث پیشگیری و ارائه مشاورات در این زمینه یکی از مهم‌ترین اهداف ما عقد تفاهم‌نامه با مدارس و محیط‌های کاری برای انجام مداخلات مشاوره‌ای است که در این راستا رایزنی‌های لازم در دست‌کار است.

انتهای خبر/
چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب: 453765
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *