۰
امام‌جمعه خاش:

ایران همیشه حامی مظلومان بوده است

امام‌جمعه خاش گفت: ایران پس از انقلاب همیشه در جهت یاری و حمایت از مظلومان عالم همچون فلسطین حرکت کرده است.
ایران همیشه حامی مظلومان بوده است
حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا دهقان بیان کرد: ایران اسلامی بعد از پیروزی همیشه در جهت حمایت از مظلومان عالم حرکت کرده و بر همین دلیل هرگز رژیم نامشروع صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسد در بهمن ۵۷ سفارتخانه رژیم صهیونیستی منحل شد و همان جا سفارت فلسطین را تشکیل داد.
 
امام‌جمعه خاش افزود: امروز همهٔ دنیا شاهد تجاوز و ظلم این رژیم منحوس است علی‌رغم محکوم‌شدن این رژیم توسط دادگاه لاهه در حال تکرار تمامی جنایات خوب است کشورهای مسلمان و آزاده باید تفکر حق بر علیه باطل خود را در نظر گرفته و در مقابل این جنایت‌کاران بایستند و این تلاش‌ها باید تا آزادی کامل مردم غزه ادامه داشته باشد.
 
وی عنوان کرد: کارآفرینی مسئله اقتصادی مهمی است که رهبری از دهه هشتاد بر روی آن بسیار تأکید کرده‌اند اقتصاد مقاومتی برآمده از شعار استقلال و نه شرقی نه غربی است و باید بر آن اهتمام ورزید.
 
 امام‌جمعه خاش تصریح کرد: جامعه روحانیت شهدای زیادی را تقدیم اسلام و انقلاب نموده و طلاب باید همان مشی خودسازی و اسلامیت خود را ادامه دهند و عامل گسترش اسلام شوند.
 
 حجت‌الاسلام‌والمسلمین دهقان خاطرنشان کرد: جوانی بهترین دوره زندگی هر موجودی به‌خصوص انسان است که خداوند به وجود جوان مؤمن درگاه خود نزد فرشتگان می‌بالد جوانان در این دوره باید به انجام کار بپردازد و تشکیل خانواده دهد.
 
 خطیب جمعه خاش گفت: یکی از وعده‌های قطعی خداوند پیروزی لشکر مؤمنان است و این پیروزی همیشه پیروزی ظاهری نیست در طول تاریخ بسیار اتفاق افتاده که افراد زیادی در جنگ شهید شدند و یا در جنگ پیروز نشدند؛ مانند آنچه که در غزه در حال رخ‌دادن است.
 
 وی افزود: پیروزی حقیقی فقط پیروزی در جنگ نیست نتیجه انتهای جنگ است که پیروز جنگ را مشخص می‌کند؛ مانند امام حسین و واقعه عاشورا دفاع از ارزش‌ها توسط امام حسین و یاران ایشان در عین شهادت پیروز شدند و اسلام را زنده نگه داشتند.
 
 امام‌جمعه خاش تصریح کرد: برخی از پیروزی‌ها نیز بدون همکاری به دست نمی‌آیند و با تلاش جمعی نتیجه مطلوب به دست می‌آید؛ مانند سلسله جنگ‌های مسلمان و صهیون‌ها که دویست سال طول کشید و باید به هر شیوه‌هایی تلاش و کوشش کرد.
 
 
جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۲۱
کد مطلب: 453783
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *