۰

برگزاری یادواره شهدا در مدارس شهرستان خاش

یادواره شهید محمدرضا آذرسا با حضور مدیریت آموزش‌وپرورش، کارشناسان اداری و معلمان و دانش‌آموزان در مدرسه ابتدایی به نام این شهید در خاش برگزار شد.
برگزاری یادواره شهدا در مدارس شهرستان خاش
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، یادواره شهید محمدرضا آذرسا با حضور مدیریت آموزش‌وپرورش، کارشناسان اداری و معلمان و دانش‌آموزان در مدرسه ابتدایی به نام این شهید در خاش برگزار شد.
عبدالوهاب شهنواز خالقدادی در مراسم یادواره شهید محمدرضا آذرسا که در آموزشگاه شهید آذرسا برگزار شد، بیان کرد: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و برگزاری یادواره شهدا در مدارس موجب می‌شود دانش‌آموزان در کنار کسب علم‌آموزی، اخلاق و معرفت شهدا را نیز بیاموزند.
 مدیر آموزش‌وپرورش خاش عنوان کرد: برگزاری یادواره شهیدان فرصتی برای بیان خاطرات، تبیین اهداف و نقش مهمی در زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهیدان و ترویج فرهنگ ایثار در مدارس است.
 شهید محمدرضا آذرسا در سال ۱۳۴۲ در شهرستان خاش به دنیا آمد در دوران دفاع مقدس در دو مرحله به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شد و مدتی را نیز همراه گروه جنگ‌های نامنظم دکتر چمران در منطقه بستان جنگید وی در برگشت از مناطق جنگی در شب بیست و چهارم ماه مبار رمضان سال ۱۳۶۲ در منطقه بزمان حین شناسایی منطقه با اشرار و ضدانقلاب درگیر و همراه یکی از هم‌رزمانش به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای خبر/
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب: 453792
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *