۰
فرمانده سپاه شهرستانی خاش:

مردم آگاهانه پای‌کار انقلاب‌اند

فرمانده سپاه شهرستانی خاش گفت: مردم آگاهانه پای‌کار انقلاب ایستادند و به یاری خداوند چهل و پنج‌سالگی انقلاب را جشن گرفتیم.
مردم آگاهانه پای‌کار انقلاب‌اند
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، سردار احمد مالدار فرمانده سپاه خاش در نشست روشنگری طرح شهید آرمان علی وردی بیان کرد: نظام ایران برخلاف تمام دشمنی‌های دشمنان چهل و پنج‌سالگی خود را پشت سر گذاشت، همگی در جریان تمامی دسیسه‌های استکبار جهانی هستیم.
فرمانده سپاه شهرستانی خاش افزود: این دسیسه‌ها در هر زمانی وجود داشته‌اند چه قبل از جنگ و چه بعد از جنگ کسانی که ادعای حقوق بشر دارند جنایت‌های زیادی مرتکب شدند در زمان جنگ ما فقط با صدام نجنگیدیم ایران در زمان جنگ هشت‌ساله در مقابل استکبار جهانی ایستاد
وی اذعان کرد: استکبار جهانی قصد داشت ایران را به ژاندارم منطقه تبدیل کند؛ اما انقلاب همهٔ این نقشه‌ها را بر هم ریخت و حتی در زمان دسیسه‌ها در میان جنگ نظام جمهوری اسلامی تنها نظامی بود که در طول تاریخ در جنگ حتی یک وجب از خاک کشور را از دست نداد
این مقام ارشد نظامی افزود: پس از جنگ نیز دشمنان به مسائل داخلی و ایجاد مشکل در داخل کشور پرداختند که از جمله آنها می‌توان تحریم‌های اقتصادی و ایجاد شکاف فرهنگی و قومیتی را نام برد خوشبختانه به‌خاطر بصیرت مردم استان ما این ایجاد شکاف قومیتی شکست‌خورده است.
سردار مالدار تصریح کرد: نمایندگان وظیفه پیگیری اجرای قانون و مصوبات را دارند نمایندگان نباید وعده‌های خارج از اختیارات خود را بدهند چرا که چنین قول‌های پس از عملی‌نشدن باعث بدبینی مردم نسبت به‌نظام می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: مردم باید کسی را انتخاب کنند که باعث پیشرفت شهرهای حوزه انتخابیه شوند فردی باشد که مدافع همه باشد نه طیف خاصی از جامعه.
فرمانده سپاه شهرستانی خاش یادآور شد: امسال شرایطی فراهم شده است تا نمایندگان برنامه‌های خود را از طریق کانال‌های تلویزیونی به گوش مردم برسانند و در این میان همگی وظیفه داریم خدمات نظام را برای مردم برشماری کرده و آنها را به انتخابات دعوت کنیم تا کمبودها و مشکلات را با یاری یکدیگر حل کنیم
انتهای خبر/
شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۵۶
کد مطلب: 453787
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *