۰
در آیین پایانی سی و پنجمین انجام شد؛

تجلیل از برگزیدگان جشنواره امتنان سیستان و بلوچستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: در آیین پایانی سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای کار نمونه و اولین جشنواره نشان اقتصاد مقاومتی، از برگزیدگان تجلیل شد.
تجلیل از برگزیدگان جشنواره امتنان سیستان و بلوچستان
به گزارش پایگاه خبری «تفتان ما»، خلیل احمد سلامی اظهار کرد: جشنواره امتنان هر سال باهدف شناسایی و تکریم نخبگان جامعه کار و تولید و ترویج و تقویت فرهنگ کار در سطوح مختلف کارگاهی، استانی و ملی برگزار می‌شود.

وی افزود: پس از اعلام فراخوان نام‌نویسی جامعه هدف در سامانه جشنواره، مجموعاً یک‌هزار و ۳۹۲ نفر در قالب یک‌هزار و ۴۳ طرح شامل کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی فرایند ثبت‌نام را انجام دادند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان ادامه داد: حاصل ۶ ماه همکاری بین‌بخشی سازمان بسیج کارگری و کارخانه‌ها، جهاد کشاورزی، اداره کل صمت، پارک علم و فناوری، آموزش فنی و حرفه‌ای و میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان در زمینه ارزیابی میدانی و راستی‌آزمایی، انتخاب ۹ برگزیده در بخش‌های سه‌گانه و تجلیل از آنها بود.

سلامی گفت: همچنین به همت سازمان بسیج کارگری و کارخانه‌ها سپاه سلمان استان، امروز هم‌زمان با جشنواره امتنان، آیین پایانی نخستین جشنواره نشان اقتصاد مقاومتی استان نیز برگزار شد.

وی اظهار کرد: در این جشنواره تلاش شد تا از زحمات کارآفرینان، تولیدکنندگان و صنعت گرانی که در حوزه مردمی‌سازی اقتصاد، عمل به مسئله مهم اقتصاد مقاومتی، توسعه زنجیره‌های ارزش و فرهنگی و پیشگیری اقدام کرده بودند، تجلیل شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: در این بخش ۶ بنگاه اقتصادی مورد تقدیر قرار گرفته و نشان اقتصاد مقاومتی دریافت کردند.

انتهای خبر/
چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۰۳
کد مطلب: 453805
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *