۰
معاون اول رئیس‌جمهور خبر داد:

تصویب سند جامع توسعه سیستان و بلوچستان در ۴ سال آینده

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: سند جامع پیشرفت و توسعه استان سیستان و بلوچستان، در چهار سال آینده با اجرای ۷۵ طرح و اعتبار ۶۰ هزار میلیارد تومان بررسی و تصویب شد.
تصویب سند جامع توسعه سیستان و بلوچستان در ۴ سال آینده
به گزارش پایگاه خبری «تفتان ما»، محمد مخبر در جلسه بررسی مسائل مربوط به سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت پیشرفت و توسعه سیستان و بلوچستان بیان کرد: سند چهار‌ساله جامع پیشرفت و توسعه این استان که با هماهنگی و برنامه‌ریزی بین دستگاه‌های دولتی و استانداری تدوین شده است، گامی مهم برای آبادانی این منطقه از کشور خواهد بود.
 
محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان هم در این جلسه گفت: سند جامع پیشرفت توسعه در کنار سایر اقدامات دولت از جمله تخصیص منابع مالی از ابتدای امسال تاکنون با همکاری و هماهنگی بین دستگاهی، چهره جدید تا پایان دولت سیزدهم به این استان خواهد داد.
 
مدنی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور نیز گفت: این سند با درنظرگرفتن سه خط و مشی محور‌های اساسی بیانات مقام معظم رهبری در سفر به استان سال ۱۳۸۱، سند تحول دولت مردمی و سند آمایش سرزمینی تدوین شده است.
 
وی تأکید کرد: منابع مالی لازم برای اجرای سند جامع پیشرفت توسعه استان از محل بودجه عمومی، مسئولیت اجتماعی، مولدسازی و سایر منابع در این استان تأمین خواهد شد.
 
این سند در جلسه بررسی مسائل مربوط به سیستان و بلوچستان که روز گذشته به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور و با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، مقامات ارشد استان و مسئولان دستگاه‌های دولتی در تهران برگزار شده، بررسی و تصویب شده است.

انتهای خبر/

 
چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب: 453806
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *