۰
استاندار سیستان و بلوچستان:

کوتاهی و قصور هیچ یک از مسئولان برگزاری انتخابات پذیرفتنی نیست

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه باید تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم در استان اندیشیده شود، گفت: هیچ بهانه‌ای از هیچ مسئولی در کوتاهی انجام مسئولیتش طی برگزاری انتخابات پذیرفتنی نیست.
کوتاهی و قصور هیچ یک از مسئولان برگزاری انتخابات پذیرفتنی نیست
به گزارش پایگاه خبری «تفتان ما» به نقل از روابط‌عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، محمد کرمی با بیان اینکه سلامت و صیانت از آرای مردم مهم است و بایستی تمامی تمهیدات در این زمینه در نظر گرفته شود، بیان کرد: مکلف به صیانت از آرای مردم به‌عنوان حق‌الناس هستیم.
 
وی افزود: به‌هیچ‌عنوان پذیرفتنی نیست که شخصی در نقطه‌ای بخواهد دخالتی در امور داشته باشد. چرا که شدیدترین برخوردها با او صورت خواهد گرفت.
 
استاندار  تصریح کرد: همه باید به خدای متعال توکل داشته باشیم؛ زیرا محکم‌ترین تکیه‌گاه، تکیه‌گاه الهی است؛ بنابراین نباید برای دنیای دیگران خود را در معرض عذاب الهی قرار دهیم.
 
وی ادامه داد: نباید به‌واسطه دنیای دیگران نزد خداوند محاکمه شویم بر همین اساس موظف به صیانت و حفاظت از آرای مردم هستیم.
 
کرمی با اشاره به اینکه باید مسئولان برگزارکننده انتخابات تمامی پیش‌بینی‌های لازم  را در نظر بگیرند، عنوان کرد: نباید لحظه‌ای توقف در فرایند برگزاری انتخابات در شعب اخذ رأی صورت گیرد.
 
وی افزود: در جلسات مختلف نیز خطاب به فرمانداران اعلام شده است آماده همکاری جهت فراهم نمودن بسترهای لازم برای برگزاری این انتخابات هستیم و اگر مشکلی از قبیل امکانات در این زمینه وجود دارد باید به‌سرعت برای رفع آن اقدام شود.
 
استاندار  با بیان اینکه اهداف بزرگ انقلاب اسلامی اهداف اسلام عزیز است، خاطرنشان کرد: هنگامی‌که ما در نظام اسلامی قبول مسئولیت نموده‌ایم، در واقع آمده‌ایم تا فرمان الهی را اجرا کنیم و این یک افتخار برای ما است.
 
وی ادامه داد: اجرای فرمان الهی رسالت سنگینی است که همواره بر عهده انبیا بوده است چرا که انبیا و ائمه (ع) آمده بودند تا همه را به‌سوی بندگی هدایت کنند و رمز و راز بندگی را به ما نشان دهند تا ما بتوانیم راه دلدادگی به خداوند متعال را بیابیم.
 
کرمی گفت: انقلاب اسلامی در حال طی‌کردن راه دلدادگی به خدای متعال است و در همه زمینه‌ها تلاش می‌کند تا به دنیا نشان دهد که اسلام الگوی بی‌نظیر برای اداره جامعه بشریت و اجرای عدالت است.


انتهای خبر/
شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۲۲
کد مطلب: 453822
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *