۰
نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار:

پیام رهبر انقلاب مایه دلگرمی آسیب‌دیدگان از سیلاب شد

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار از رهبر معظم انقلاب بابت عنایت ویژه نسبت به سیل جنوب استان قدردانی کردند.
پیام رهبر انقلاب مایه دلگرمی آسیب‌دیدگان از سیلاب شد
به گزارش پایگاه خبری «تفتان ما»، آیت‌الله مصطفی محامی و محمد کرمی با صدور پیامی مشترک از توجه ویژه و دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی برای کمک به سیل‌زدگان جنوب استان تقدیر و تشکر کردند.
 
 در این پیام آمده است؛
 
 بسم‌الله الرحمن الرحیم
 
 محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)
 سلام‌علیکم و رحمه‌الله و برکاته
 
 بعد از سلام و تحیت، خداوند منّان را سپاسگزاریم که در عصر حاضر متنعّم به نعمت حضور رهبری عالی‌قدر، فرزانه و آگاه به مسائل زمان خویش هستیم.
 
 پیام امیدبخش و سنجیده حضرت‌عالی پیرامون کمک به مناطق سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان که نشانگر عنایت ویژه و پیوسته حضرت‌عالی به این استان است، مایه دلگرمی مردم نجیب، غیور و ولایت‌مدار بلوچ و سیستانی گردید.
 
مردمی که با حضور پررنگ و همیشگی خود در صحنه‌های مختلف و آوردگاه‌های حساس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، عشق و ارادتشان را نسبت به میهن، نظام و انقلاب و رهبر و مقتدایشان در عمل ثابت نموده‌اند.
 
 پیام سراسر مهر حضرت‌عالی در شرایطی که مردم جنوب سیستان و بلوچستان با مشکلات سیلاب درگیر بوده و مسئولان کشوری و استانی مشغول و در تلاش برای رفع مشکلات این منطقه هستند، مایه دلگرمی آسیب‌دیدگان از سیلاب و موجب تقویت عزم مسئولان و گروه‌های جهادی برای رفع آسیب‌ها و کاهش مشکلات این منطقه گردید.
 
 اینجانبان به نمایندگی از مردم شریف و غیرتمند سیستان و بلوچستان از دستور مبارک حضرت‌عالی که چون نوری امیدبخش بر جان‌های خسته آسیب‌دیدگان و کارگزاران در عرصه جهاد خدمت پرتو افکند، تقدیر و تشکر می‌نماییم و از درگاه خداوند متعال طول عمر حضرت‌عالی رهبر حکیم، فرزانه و مقتدرمان را تا ظهور حضرت ولی‌عصر (عج) خواستاریم و امیدواریم سایه مبارکتان بر سر مسلمین و مستضعفین عالم مستدام باشد.

انتهای خبر/
 
چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب: 453848
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *