۰

لزوم آشنایی جوانان با آثار شهید مطهری

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به هجمه وسیع دشمن در جنگ نرم علیه جوانان، آشنایی آنها با آثار شهید مطهری می‎تواند عامل موثری در راستای جلوگیری از گزند انحرافی دشمنان باشد.
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، حجت الاسلام برهان باقری صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه برنامه‌های هفته عقدیتی سیاسی در زاهدان را تشریح کرد.
مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: آثار شهید مطهری منبعی غنی در راستای تربیت دینی و آموزش باورهای دینی است و در این راستا روز شهادت شهید مطهری آغاز هفته عقیدتی سیاسی در سپاه است.
وی افزود: با توجه به هجمه وسیعی که از سوی دشمن متوجه جوانان ما در عرصه جنگ نرم است آشنایی با آثار شهید مطهری می‎تواند عاملی در راستای جلوگیری از گزند انحرافی و القایی دشمنان باشد.
باقری ادامه داد: شعار و برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه امسال متاثر از شعار سال توسط مقام معظم رهبری یعنی اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل است.
مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: هفته عقیدتی از 11 اردیبهشت آغاز و تا 17 اردیبهشت ادامه خواهد داشت.
باقری گفت: شهید مطهری تفکر و عمل انقلابی، شهید مطهری رابطه اقتصاد مقاومتی و اقتصاد اسلامی، شهید مطهری ابعاد و مولفه‌های تفکر و عمل انقلابی، شهید مطهری مفهوم چیستی و اقتصاد مقاومتی، شهید مطهری آثار و نتایج تفکر و عمل انقلابی، شهید مطهری فرهنگ ساز اقتصاد مقاومتی از جمله عناوین روزهای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه سلمان است.
وی ادامه داد: دیدار با نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، برگزاری مراسم گرامیداشت این هفته با حضور مسئولان کشوری، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا، برگزاری جلسات گرامیداشت سالروز شهید مطهری، برگزاری نشست‌های سیاسی برای حلقه‌های صالحین، برگزاری نشست‌های حکمت مطهر از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته است.
مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه معنویت در سپاه محور است، گفت: برای تقویت روحیه معنوی در سپاه باید بیش از پیش تلاش کرد زیرا ارتقا معنویت موضوع محوری و از عمده وظایف سپاه است.
انتهای پیام/ فارس
پنجشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب: 431538
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *