۰
بمناسبت فرا رسیدن هفته بسیج؛

جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان خاش برگزار شد

جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان خاش با حضور امام جمعه، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و شورای ادارای در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان خاش برگزار شد
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان خاش با حضور امام جمعه، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و شورای ادارای در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.


در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا دهقان با گرامیداشت هفته بسیج و پنجم آذر ماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، بیان کرد: همه در جامعه اسلامی بسیجی هستند و هرکس که در این جامعه احساس مسئولیت کند بسیجی است.

امام جمعه خاش با بیان اینکه بسیج نماد انقلاب و برخاسته از خون پاک شهداست،تصریح کرد: بسیج در نخستین روزهای انقلاب با دور اندیشی حضرت امام خمینی (ره) تشکیل و نهادینه شد و امروز بسیج با پیروی از منویات مقام معظم رهبری در عرصه های مختلف نقش آفرینی می کند.

در ادامه صاحب گل صالحی عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترینِ ابتکارهای پرخیر و برکت حضرت امام خمینی (ره) ، تشکیل بسیج مستضعفان بود.

فرماندار خاش اذعان کرد: برکات بسیج و این ابتکار عظیم به قدری بود که امام در آذر سال 67، یعنی نُه سال بعد از آن در مدح بسیج فرمودند: «بسیج، مدرسه‌ی عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که بر گلدسته‌های رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سَر داده‌اند». «درخت پُرثمری است که شکوفه‌های آن، بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق میدهد». بعد می فرمایند: «افتخارم این است که خود بسیجی‌ام». امام با آن عظمت که دنیا را تکان داد، تاریخ را تکان داد، می گوید «افتخارم این است که بسیجی‌ام». بعد می فرماید: «من دست یکایک شما را می بوسم».


احمد مالدار فرمانده سپاه شهرستان خاش نیز با تقدیر از حضور مسئولان در جلسه هماهنگی هفته بسیج و گرامیداشت یادو خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: در هفته بسیج برنامه های متنوعی شامل غبارروبی مزار شهدا و دیدار از خانواده های معظم شهدا و برگزاری یادواره شهدا شهرستان، همایش پیاده روی خانوادگی، ویزیت رایگان در مناطق محروم، اهدای بسته های معیشتی، برپایی نمایشگاه، تجلیل از فرماندهان پایگاه های بسیج و دیگر برنامه ها انجام خواهند گرفت.

در ادامه این نشست اعضای ستاد برنامه های پیشنهادی خود در خصوص هفته بسیج را جهت جمع بندی به ستاد اعلام کردند.

انتهای خبر/
سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب: 453462
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *