۰
فرمانده سپاه سلمان:

ظرفیت نخبگان بسیجی باعث کاهش معضلات جامعه خواهد شد

فرمانده سپاه سلمان گفت: بهره مندی از ظرفیت نخبگان بسیجی موجب رفع بسیاری از معضلات جامعه خواهد شد.
ظرفیت نخبگان بسیجی باعث کاهش معضلات جامعه خواهد شد
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما،سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در اجلاسیه مجمع بسیجیان استان اظهار کرد: از زحمات همه عزیزانی که برای این مراسم زحمت کشیدند تشکر و قدردانی می کنم.

وی افزود: بسیج مستضعفین از بدو پیدایش و در طول پیمایش موجب خیرات و برکات فراوانی در جامعه بوده است؛ کارکرد بسیج متناسب با رسالتی که داشته خوب است و با زحمات عزیزان خواهر و برادر ما کارنامه ای درخشان را از خود به جای گذاشته است.

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: بهره مندی از ظرفیت نخبگان بسیجی موجب رفع بسیاری از معضلات جامعه خواهد شد؛ امروز ما به شدت به این مهم نیاز داریم تا با استفاده از ظرفیت هیئت های اندیشه ورز و مجامع بسیج در تصمیم سازی اقدامی موثر داشته باشیم.

شفائی تصریح کرد: اقدامات چند سال اخیر نخبگان بسیج قابل تقدیر است اما حتما باید با برنامه منسجم و با بهره مندی از همه ظرفیت ها پیش برویم تا ایده های خوب نخبگان را به ثمر برسانیم.

وی افزود: ما امیدواریم با عنایت الهی و با زحمات شما صاحب‌نظران، اندیشه ورزان و متخصصان انقلابی در سال جاری و با همت متولیان اجرایی و همچنین همراهی مردمان عزیز و شریف استان سیستان و بلوچستان و بهره مندی از ظرفیت های ارزشمند این استان بخشی از مسائل و مشکلات را برطرف نماییم.

شفائی در پایان خاطرنشان کرد: تلاش دشمن در زمینه ایجاد ناامیدی در جامعه باید با تلاش شما عزیزان شکست خورده و امیدآفرینی در جامعه افزایش یابد

انتهای خبر/
پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۰۹
کد مطلب: 453477
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *