۰
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان:

۲۵ هزار تن گاز مایع در منطقه زاهدان توزیع شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان گفت: ۲۵هزار و ۸۹ تن گاز مایع در سه ماهه نخست سالجاری در شهرستان های تحت پوشش این منطقه نفتی توزیع شد.
۲۵ هزار تن گاز مایع در منطقه زاهدان توزیع شد
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی منطقه زاهدان، دادخدا اعتصامی اظهار داشت: هزار و 89 تن گاز مایع در سه ماهه نخست سالجاری در شهرستان های تحت پوشش این منطقه نفتی توزیع شد.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: این حجم گاز مایع در بهار سالجاری در شهرستان های زاهدان، زابل، خاش، سراوان ، مهرستان، سیب سوران، نصرت آباد، میرجاوه، هیرمند، نیمروز، هامون و زهک توزیع شده است .
وی با اشاره به عدم محدودیت توزیع و سهمیه‌بندی گاز مایع گفت: با توجه به نظارت مستمر و مدیریت توزیع تاکنون مشکلی در عرضه به موقع گاز مایع در این منطقه وجود نداشته است و همچنین میزان مصرف گاز مایع در این مدت نسبت به مدت مشابه سال‌گذشته با صرفه جویی پنج هزار تن، 17 درصد کاهش داشته است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان میانگین مصرف هر خانوار (از 440هزار جمعیت خانواری منطقه) را در این مدت 57 کیلوگرم یعنی معادل تقریبی 5.2 کپسول 11 کیلویی گاز مایع ذکر کرد و تصریح کرد:گاز سوز کردن غیرمجاز خودروها و استفاده از گاز مایع به عنوان سوخت خودرو را کاری بسیار خطرناک، ناایمن و غیرقانونی ذکر کرد و از مردم خواست به دلیل خطرات جانی و مالی از انجام آن خودداری کنند.
وی گفت: منطقه زاهدان یکی از مناطق 37 گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که با دارا بودن چهار ناحیه (زاهدان، زابل، خاش و سراوان) سه انبار نفت تدارکاتی و 2 مرکز سوختگیری هواپیمایی، وظیفه تامین و توزیع سوخت درشمال، مرکز و بخشهایی از جنوب استان سیستان و بلوچستان را به عهده دارد.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب: 434308
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *