۰
افتخار آفرينان ورزش استان هم قرباني جاده هاي غيراستاندارد؛

قهرمان مسابقات وشوو آسيا بر اثر سانحه رانندگي درگذشت/ جامعه ورزش سيستان و بلوچستان سیاه‌پوش شد

قهرمان وشوو آسيا و مدال آور شهرستان خاش و استان سيستان و بلوچستان بر اثر وقوع یک سانحه رانندگی جان خود را از دست داد.
قهرمان مسابقات وشوو آسيا بر اثر سانحه رانندگي درگذشت/ جامعه ورزش سيستان و بلوچستان سیاه‌پوش شد
به گزارش تفتان ما، عبدالحميد زرك زهي یکی از قهرمانان ملی و مدال آور مسابقات آسیایی و نیز سرپرست و مربی سابق تیم ووشوی شهرداری و بخشداری خاش در سانحه‌ دل‌خراش رانندگی در كيلومتر 20 محور خاش به زاهدان(مقابل يگان مرصاد خاش) در دم جان باخت و ورزش استان در بهت فرو رفت.
وی سابقه کسب مقام قهرمانی مسابقات آسيايي وشوو و ده ها مقام برتر در مسابقه های استانی و کشوری را در کارنامه ورزشی خود دارد.
 
رييس اداره ورزش و جوانان شهرستان خاش در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن عرض تسليت به مناسبت درگذشت اين ورزشكار، اظهار كرد: عبدالحميد زرك زهي ٢٥ ساله و از افتخار آفرينان شاخص ووشو بود.
 
عبدالغفور قلندرزهي گفت: تحمل ضایعه فوت و فقدان این جوان با استعداد و توانمند برای جامعه ورزشی خاش، منطقه سیستان و بلوچستان و کشور بسیار سخت است.
 
وي بيان كرد: مقام دوم مسابقات بین المللی روسیه ٢٠١٥، مقام سوم مسابقات بین المللی گرجستان ٢٠١٣، سه دوره قهرمان کشور، مربی تيم شهرداری خاش درلیگ برتر جوانان و كسب ٢ عنوان قهرماني و يك سومي از جمله افتخارات اين این وشوو كار با اخلاق و نام آور شهرستان خاش و استان سيستان و بلوچستان است.
 
قلندرزهي با بيان اينكه این حادثه ورزشکاران استان سيستان و بلوچستان به ویژه قهرمانان وشوو كار را داغدار کرده است، اذعان كرد: مراسم خاکسپاری مرحوم زنده یاد عبدالحمید زرکزهی ورزشکاراستان يك شنبه (31مرداد) ساعت 16 درمحل قبرستان شهرستان خاش سه راهی ولی آبادانجام مي شود.
 
گفتني است؛ نماينده مردم شهرستان خاش، اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری خاش، اداره ورزش و جوانان، بخشداري و تعدادي از ادارات و اقشار مختلف مردم شهرستان خاش در پیامی با تسلیت این واقعه دردناک همدردی خود را با خانواده آن مرحوم و جامعه ورزشی و شهروندان خاش ابراز داشتند.
 
پايگاه خبري تحليلي تفتان ما نیز درگذشت شادروان عبدالحميد زرك زهي را به جامعه ورزش استان و خانواده آن مرحوم تسلیت عرض ميكند.
 
انتهاي پيام/
 
يکشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۸
کد مطلب: 434467
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *