۰
امام جمعه موقت زاهدان:

روحیه استکبارستیزی همیشه در وجود مسؤولان جاری باشد

امام جمعه موقت زاهدان گفت: اتحاد بین مردم و مسؤولان باید بیش از پیش باشد و روحیه استکبارستیزی همیشه در وجود آنها جاری باشد تا راه نفوذ دشمن بسته شود.
روحیه استکبارستیزی همیشه در وجود مسؤولان جاری باشد
به گزارش سرویس سیستان و بلوچستانتفتان ما،حجت‌الاسلام احمد راهداری ظهردیروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای قدس زاهدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، با اشاره به فرارسیدن دهه مبارک فجر اظهار کرد: 12 بهمن ماه را در پیش داریم و آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی، ورود امام خمینی به میهن عزیز و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی که بزرگترین انقلاب مردمی جهان بوده و بی نظیرترین انقلاب از صدر اسلام تا به امروز است.
امام جمعه موقت زاهدان افزود: انقلاب اسلامی ایران با حرکت مردمی و به صورت خودجوش به سرانجام رسید.
وی ادامه داد: امام خمینی (ره) به پشتوانه مردم بزرگترین انقلاب را به وجود آوردند.
وی بیان کرد: مردم به صورت خود جوش به صحنه می‌آیند و به پشتوانه رهبری فرزانه و دینی باعث به وجود آمدن انقلابی ماندگار در تاریخ ایران اسلامی می‌شوند.
راهداری با اشاره به سیره و روش زندگی امام خمینی (ره)، گفت: ساده زیستی باید در تمام مسؤولان باشد تا مردم هم از آنها الگوگیری کنند.
امام جمعه زاهدان بیان کرد: اتحاد بین مردم و مسؤولان باید بیش از پیش باشد و روحیه استکبارستیزی آنها همیشه جاری تا راه نفوذ دشمن بسته شود.
وی با اشاره به حادثه پلاسکو، افزود: باید از ساختمان پلاسکو درس گرفته شود، باید ساخت و سازها مقاوم و ایمنی کامل آنها رعایت شود.
انتهای پیام/فارس
 
شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۳۷
کد مطلب: 436022
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *